Gå til innhold

Kunne du engasjert deg i partipolitikk?

Anbefalte innlegg

Rundt om i verden er det i dag mange mennesker som er villige til å ofre livet sitt for å få rett til å stifte politiske partier, melde seg fritt inn i dem og drive med partipolitikk. Så da sitter jeg selv her med litt dårlig samvittighet over min manglende entusiasme for partipolitikk. Flere?

Fortsetter under...

Jeg er aktiv politiker, og syns det er utrolig lærerikt og givende. Møte mange flotte mennesker, og lærer utrolig mye om landets historie. Utrolig lærerikt. Tror de fleste som ikke engasjerer seg vet svært lite om politikk. Det er synd egentlig, for det blir bare viktigere å viktigere å engasjere seg.

Politikere fremstår ofte som totalt kunnskapsløse og jeg forstår virkelig ikke at noen orker å gå løs på politikk. Jeg er medlem av et parti, men derfra til å gå inn i lokalpolitikken, er et langt og uaktuelt skritt å ta. Makan til vepsebol, med masse interne stridigheter og intriger og endeløse diskusjoner og gutteklubber.

Jeg blir litt matt da, av at de som sitter og styrer åpenbart ikke har verken studert eller hatt en skikkelig jobb tidligere. Hva vet vel de? Og når fiskeriministeren kommer og HAR peiling på oppdrett, da blir DET feil fordi da er hun inhabil! WTF!!! Hun er jo den som BØR ha den jobben, siden hun til en forandring vet noe om det hun skal holde på med.

Jeg blir faktisk skremt av særlig AP, som med sine partibroilere fra AUF bidrar til stadig nye generasjoner av kunnskapsløse synsere. Fremstår som en sekt, med sanger og holde hender og hele pakka. Grøss..

Dagens lille utblåsning - nei jeg har ikke dårlig samvittighet, av di jeg ikke har lyst til å vie livet mitt til å få kjeft og diskutere fillesaker, imens de store sakene blir tredd ned over hodet på oss av hjernevaskede folk som kun gjør som Martin Kolberg sier.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...