Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Noen som har Virbucol liggende som de ikke trenger,.?Jeg er i kjempenød og vil gjerne sove....d vil mini også;) Ja og pappan og storebror....hehe....

Vi har de siste 9 mnd ikke sovet stort etter at vår premature gutt er urolig hele tiden og sover kort og rett og slett roter mye.Er han ikke syk,så er d tannvondt..så er d ikke d ene så er d d e andre....Vi er slitne.

Fant ut om virbucol inne her i går....har aldri hørt om dette før,og syns d hørtes ut som verdt å prøve.Men de er helt fri i tr heim,og også på lager i tyskland er d tomt.

SÅ..jeg spør i tilfelle jeg kan slippe å vente så mange uker...

Håper noen kan hjelpe oss.eller komme m litt flere råd/opplevelser ang virbucol.:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Har du prøvd å ringe Brekstad apotek? De driver kun med utsendelse, og du har det som regel dagen etter du bestiller. Dessuten er de veldig dyktige! Har du noen spørsmål om Virbucol, så bare spør de :) Jeg bestiller alle mine homeopatimidler derfra :)

Ang Virbucol så er ikke dette et middel jeg kjenner til selv, så jeg har ingen erfaringer/anbefalinger å gi deg, dessverre.

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/brekstad_apotek_homeopatiavdeling/1783867184.htm

Skrevet

Jeg kjøpte Viburcol herfra: http://www.homeopatiforalle.no/

Ring eller send en mail, kanskje de har inne! De sendte det veldig raskt.

Vi har bare brukt Viburcol et par ganger i forbindelse med tannfrembrudd og det har fungert fint for oss.

Skrevet

Jeg ringte det tlf nr som sto i en anna tråd her inne....73900550.

Men de hadde ikke inne,og også lager i Tyskland var tom.Det kunne ta noen uker,men de sender når de får inn.

Syns bare d var så lenge til....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...