sevilla1 Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Aksjer lagt inn på lørdag - eggløsning søndag eller mandag (IKM 20-21. februar) - og kjenner tyngdefølelse/støl under navlen, stikkinger i eggstokkene, vondt i skambenet - og brakk meg plutselig noen ganger på vei til jobb (fikk en plutselig kvalmebølge) Er vel ikke mulig å kjenne symptomer i det hele tatt før langt ute i neste uke - men veldig rart da?! Noen som har opplevd dette og vært gravid? Vet vi blir litt gale hele gjengen som holder på her inne - så mulig psykisk og at jeg kjenner veldig etter. :-) Men den kvalmen kom virkelig veldig uventet må jeg si?!
*Sammy* Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Tror det går mest på psyken, har tre fra før og prøver på nummer 4, har ikm samtidig som deg ca, og har hatt et par dager med symptomer, men nå er de borte. Alle tre gangene jeg har vært gravid har ikke symptomene kommet før etter positiv test : Uansett lykke til, er i 1 pp her , der?
Majka81 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde positiv el-test på mandag og har ikm 21.02 el 22.02. Akjer lagt inn på mandag og onsdag. I går, torsdag, så fikk jeg plutselig stikkinger litt til venstre nederst på magen, det kjentes såpass at jeg ikke greide å stå oppreist, måtte bøye meg litt. Er i dag øm til venstre på over skambeinet. På den førstemann så kjente jeg ingenting før ca 1 uke før ikm, da fikk jeg veldig vonde bryster. Tror kanskje det er noe muskulært, kjenner jo etter. Egget vil ikke feste seg før ca 5-10 dager etter eggløsning. Jaja, får se hvordan det går fremover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå