mammasgull Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Ville bare dele et tips som gjør dagen så mye lettere for oss med flaskebarn. Jeg vil sterkt anbefale vannkokeren fra Philips, med gradeinnstillinger på 40C, 60C 80C og 100C Vi koker opp vannet på morgenen, og lar det stå, når det er tid for mat så klikker vi bare på 40C, og vips så har du ferdig vann på 8 sekunder Er suuuperfornøyd med den, og den koster vel rundt 700,-
Evigheten Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Takk for tipset! Det høres ut som noe jeg burde skaffe
Prinsessemamma x 2 Skrevet 11. februar 2011 #3 Skrevet 11. februar 2011 Det skulle vært en "liker-knapp" her nå..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Fikk tips om den her inne for en liten stund siden, løp ut og kjøpte og er også veldig fornøyd:)
LiLu:) Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Synes det er like greit å bruke microen jeg Brukte å ha ferdig koket vann på vannkokeren før, men nå tar jeg vann fra springen og varmer det i micro. Synes det er litt unødvendig å bruke 700kr når det er så enkelt fra før.
Evigheten Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Vel, for meg som aldri (jo, én gang) får rett temperatur i mikro'n, vil jeg påstå, selv før jeg har kjøpt den, at denne vil gjøre hverdagen min mye enklere
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Kjempelurt! MEN jeg hadde ikke brukt så mye peeng på en vannkoker- den vi har funker jo godt. Jeg bare koker opp litt vann i vannkokeren (og evt. har å thermos så jeg har til etper måltider til) og blander det med kaldt vann fra springen jeg, til rett temperatur er oppnådd (har jo blandingsforholdet klart, så går kjapt...)
Evigheten Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Også er det jeg som alltid har tillegsspørsmål da Er det noe særlig at vannet står så lenge og flere ganger blir varma opp til 40 grader? Blir det ikke bakterier i det igjen da?
LiLu:) Skrevet 12. februar 2011 #9 Skrevet 12. februar 2011 Det er nok en fordel med digital timer i allefall, tror ikke jeg hadde klart meg uten det:) Så da vet jeg sånn ca hvor mange sek. som skal til.
hedgechok Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Jeg bruker vanlig termos. Koster myye mindre, og holder vannet varmt hele dag og hele natt:) Klart til bruk:)
mammasgull Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2011 Det er jo absolutt ingen nødvendighet med akkurat slik en vannkoker, og den koster jo litt. Men en vannkoker kan en bruke i mange år og kan brukes til kaffe/tevann, 80 c, så har du en drikkeklar kopp Jeg er ikke så overhysterisk når det kommer til at vannet kanskje står litt i vannkokeren etter det er kokt. Tviler på at det vokser så mye basiller. Må også nevne at jeg koker jo selvsagt opp nytt vann et par tre ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå