Februargutten Skrevet 11. februar 2011 #1 Skrevet 11. februar 2011 Er det noe jeg har glemt? 5 dager til termin, så prøver å ha alt klart, ryddig leilighet og orden i sysakene. Har skrevet en liste på hva jeg har pakket i bloggen min og setter stor pris på om du kan ta en kikk og tipse meg om det er noe jeg har glemt eller burde ha med. http://babylykken.blogspot.com/2011/02/jag-skall-resa-jag-ar-klar-fdselsbagen.html
de tre bukkenebruse Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 var en grei liste dette da =) ser ut som at du har fått med deg det viktigste=)
Februargutten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2011 Takk for at du så på lista. Er ikke så lett å passe på alt til meg, sambo og ny baby altså
superhygge Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Ser for meg ut som du har husket det meste:) For min del kommer jeg til å ta med sånne klore-votter i tillegg, men vet at mange ikke trenger/liker dette. Husker bare at førstemann klorte seg fælt i ansiktet de første dagene, og fant ut i etterkant at slike fantes... Lykke til!
superhygge Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Så fin bloggen din var, forresten! Er selv også veldig opptatt av en "grønn livsstil" og økologisk mat etc. Synes de fleste bloggene jeg kommer over er skrevet av veldig unge jenter, og har lett etter noen litt mer på min alder (jeg er 32). Kommer til å følge din litt:)
Februargutten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2011 Så hyggelig tilbakemelding superhygge! Mange unge bloggere der ute ja, med litt "Unge mødre" preg. Liker endel hobbyblogger selv, for det er gjerne litt eldre som har skrevet de. Jeg snakket faktisk med en venninne angående klorevotter. Hun mente jeg ikke kom til å trenge det, men kanskje jeg tar feil. Har med et par votter til hjemturen, samt endel sokker, så hvis han er fæl til å klore seg har jeg i allefall noe tilgjengelig. Vet du hvor man får kjøpt klorevotter om vi finner ut at vi trenger det?
marsve Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Du februarbolla, hvis klorevotter er det jeg tror det er så har de det på hennes og maurits ihvertfall. Koster 20kr paret om jeg ikke husker helt feil
Februargutten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2011 Takk! Hvis det er så billig og tilgjengelig er det jo egentlig bare å kjøpe inn, så har det ikke så mye å si om vi ikke trenger de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå