Gå til innhold

Dame trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Legger svaret mitt til "mann trenger hjelp" her, for når jeg tenker meg om er det kanskje på tide at jeg får høre litt fra dere andre om hvordan underlivet er...hehe...

"Jeg må si at selv om jeg savner sex med mannen min, så blir jeg så innmari usikker, for ja, det svir, det gjør vondt, det drypper når jeg nyser og da blir jeg redd for hva som kan skje under litt heftig sex, det lukter annerledes..hvorfor?? Og det kommer mer slim enn før. Det er jo skikkelig turn off! Jeg blir så usikker og redd, tenk om det skal være slik for alltid? Her er det 5 mnd siden fødsel"

Jeg fikk satt inn kobberspiral for noen uker siden, og nå har jeg menssmerter type hver tredje dag med påfølgende blodig slim. Og slim ja, ikke vanlig utflod...seeeigt slim som henger ut når jeg tisser. Hvor ekkelt kan det bli?! Skjønner jo at dette er en av årsakene til at spiralen funker, men skal det være så mye?

Og hvorfor lukter det "udusja" allerede etter noen timer (merker det når jeg tisser)? Lukter jo gammel dame med uvi! Og nei, jeg har sjekket og har ikke uvi. Dette kom før spiralen ble satt inn.

Er overlykkelig for babyen vår, men må si jeg ikke liker alle disse rare tilleggsbonusene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142895572-dame-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme dritet som deg, men hos meg kom det over et år etter fødsel og innsatt hormonspiral. Gikk med det i nesten et år, og nå har jeg akkurat fjernet spiralen i håp om at det blir bedre. Fikk også en 3 dagers kur (vaginale stikkpiller) som skulle dempe den slimete utfloden, og den hjalp en stund, men det kom tilbake. (dette var da jeg hadde spiral).

Lurer på om det bare er hormonforandringer man må leve med, men kan jo hende der stabiliserer seg etterhvert. Føler uansett med deg, er fælt å gå rundt å føle seg skitten til enhver tid. Asan intimservietter ble min bestevenn, iallefall. ;P

Huff da, hadde det samme jeg... som ga seg 3 mnd etter fødselen... Har også satt inn kobberspiral. men ikkenoe slim, ekstra utflod + + ... er vel opp å ned fra person til person. Men legen min sa ingen ting skulle forandre seg nedentil, hverken lukt eller utflod pga spiralen.

Skulle det bli forandring skulle jeg komme på sjekk, for dt kan være noe som må behandles...

Så dra å sjekk du ;)

Annonse

Den lukten du merker når du tisser, kan det være at du rett og slett får i deg for lite væske? Ammende kvinner trenger MYE vann, og får man for lite, blir urinen konsentrert og "brunlig", og lukter vondt. Drikk så mye at du får helt blank urin og se om det endrer på lukta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...