Gå til innhold

Hva er det med folkene som jobber på nav?? Har sendt mail og ringt flere ganger, men

Anbefalte innlegg

i det øyeblikket jeg ber om ny saksbehandler da svarer vedkommende med engang?? Dersom de må undersøke noe før de svarer hvorfor kan de ikke bare med engang informere om det fremfor at man blir både forbanna og irritert over at de ignorerer hele forespørselen??

Fortsetter under...

Men sånn er det jo bare...det er NAV....NAAAAAAV.....som man må ringe et sentralbord i en by 40 mil unna slik at de kan sende en mail til en saksbehandler i ditt distrikt om at han må ringe deg.....jau jau....

vel NAV her er faktisk ganske flink sånn, hvis de sier de skal ringe opp igjen så gjør de det og de svarer på alt det man spør om, men så er de utrolig flinke til å rote bort søknader og papirer igjen da. jeg har blitt oppringt av min saksbehandler flere ganger.

Nei de ringte ikke tilbake, men jeg fikk mail! Men jeg synes det er utrolig arrogant og ikke besvare mail eller telefoner når jeg har ringt minst 11 ganger og sendt en rekke mail og bedt om at det haster!

Hehe, typisk nav d da:P Spurte nav om fortsettelse på aap når en flyttet fra en kommune til en annen. Ringte til nav fikk beskjed om at det var ikke noe problem, ble bedt om å kontakte mitt lokale nav. Kontaktet nav her, men ble bedt om å kontakte nav i den nye kommunen. Kontaktet dem på ferie der og fikk beskjed om at det burde da min kommune kunne besvart siden det gikk automatisk:P Temmelig dustete, burde vell være en felles regel som alle visste?

Annonse

Hele NAV-systemet e helt merkelig! Jeg er datter av en mor som jobber i NAV, men i en helt annen kommune enn der jeg bor..

Da jeg skulle søke kontantstøtte, og nå dagpenger, så kan jeg ikke gå på mitt lokalkontor for å få hjelp fra de som sitter i mottaket.. Jeg må få til en time med en "leder" som kan hjelpe meg.. Veldig tungvint system, og jeg kan visst be om at de tar vekk sperren som ligger på meg, men det blir opp til "lederen" å bestemme.. Skal ned dit i mrg igjen og høre om jeg kan få snakke med noen som kan dette..

Merkelig. Her jeg jobber så blir alle henvendelser loggført og lagt inn i et system slik at saksbehandleren din har 48 timer på seg til å ringe deg tilbake. Om hun/han ringer deg og du ikke svarer på telefonen 2 ganger, så noteres det uansett som at man har prøvd å få tak i deg, og "ring tilbake" oppgave slettes. Så det er sikkert ikke det at de ignorerer deg, men du kan ikke forvente at de ringer deg tilbake i løpet av det første kvarteret, eller at de fortsetter å ringe deg i dagevis om du ikke tar telefonen.

Hva betyr forresten "Har sendt mail og ringt flere ganger, men

i det øyeblikket jeg ber om ny saksbehandler da svarer vedkommende med engang??" ? Mener du at den som har tatt telefonen spør "med en gang?" eller er du irritert fordi de tar telefonen med en gang du ringer?. Du vet at det ikke er ditt lokale nav-kontor som tar telefonen, men et kontaktsenter som videreformidler din henvendelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...