Gå til innhold

Hvor mange symptomer hadde dere før IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Min mistanke kom da 7 (!!) tester ga svaaaakt positivt utslag ETTER tidsfristen. Fra 10 dpo. Mine såre brystknopper bruker å vare til 5-6 dpo, men denne gangen gikk det ikke over. Også MEGET oppblåst og vindfull :P Samt et par ganger opplevde jeg akutte "stikk" i nedre del av magen ved brå bevegelse. Alle disse tegnene kom mellom EL og IKM. Er ikke lenger enn 4+1 så er nygravid gitt. Håper du kommer etter da Løvemusen. Lykke til :)

Jeg følte at noe var annerledes (uplanlagt graviditet, men du så velkommen likevel). Brystene var ømme på en annerledes måte, og så kjente jeg stikking i magen, særlig ved bråe bevegelser som noen nevnte ovenfor. Tok en test som var negativ, men sluttet på pillen just in case (for jeg hadde en merkelig følelse av at jeg var gravid, på tross av negativ test). Menstruasjonen kom aldri, og da jeg noen uker senere tok en ny test, ble den positiv i det den absorberte urinen. :P Ikkelenge etter kom både en enorm tretthet, og en kvalme jeg ikke har sett maken til (som i grunnen har vart siden årsskiftet, sånn ca, wohoo).

Blir spennende å se om du flytter inn her etterhvert, velkommen er du hvertfall. :)

Hei.

Så spennende å lese, Takk for at dere deler erfaringene deres med meg!

Jeg kan teste første gang på mandag, håper virkelig jeg kan bli en del av denne fine gjengen her da hehe. Har ikke ikm før torsdag da...

Draumaren, trøste deg med at kvalmen forhåpentligvis går fort over, og etter fødselen så får vi håpe du har glemt kvalmen du måtte gjennom :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...