Gå til innhold

Tips mot rødming

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips til hva en kan gjøre for å unngå å rødme? Ikke det at en blir litt rød i ansiktet, men skikkelig lilla - og det uten grunn egentlig. Fryktelig ekkelt... Midt i en vanlig samtale så kjenner jeg varmen sprer seg og at rødmen stiger. Lurer på om noen har noen gode tips å dele til hvordan en kan dempe rødfargen noe? Det er jo litt sånn at når jeg kjenner at jeg begynner å rødme, så blir jeg veldig fokusert på det og rødmer enda mer. Vanskelig å tenke på noe annet også da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142895341-tips-mot-r%C3%B8dming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt stoore problemer med dette før. Heldigvis gått over litt med tia. Men har 2 ting!

1. hvis huden er tørr rødmer den lettere, plei huden godt (!)

2. Det finnes en grønn foundation, ja grønn. Den er noe dyr, men den er rimelig effektiv! Grønn er motsetning av rød og utligner fargen rett og slett :) Mange som er veldig fornøyd med den. Mener det er maxfactor som har denne, MEN husker ikke. Desverre. Ellers er det tips å finne en bra concealer du kan ha under foundation, når du vet du skal i situasjoner hvor du rødmer.

Er utdannet makeup artist. Men husk, ikke bruk noen kjukk foundation daglig, det tetter huden og kan føre til kviser osv. Men det finner du fort ut om du får eller ikke.

Skal garantert ikke brukes under graviditet, nei!

Ved sporadisk bruk har jeg ikke opplevd en eneste bivirkning faktisk:)

Du kan jo spørre legen om å få det skrevet ut og ha det liggende etter fødsel og amming. Har gjort livet mitt enklere på mange måter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...