Gå til innhold

Bestilt vogn fra Bikeshop2000.dk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bestille vogn fra denne tyske nettsiden? Kjenner dere til hva det koster å fortolle vogn til Norge? Jeg er interessert i å kjøpe TFK joggster Twist med bag fra nettsiden.Håper på svar fra noen med erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bestilte derifra for noen uker siden faktisk :)

Jeg handlet for totalt 5000 kr og betalte 1470kr i toll. Kjøpte samme vogna som du tenker, pluss endel ekstrautstyr.

Skrevet

Fikk ikke opp noe på bikeshop2000.dk??? hva heter net siden dette vil jeg se på;-)

Skrevet

Det er da ikke toll på barneutstyr?!

Skrevet

Jo, er vel momsen man slipper? Eller er det omvendt?

Skrevet

Jeg bestilte samme vogn inkl bag og ekstra framhjul fra kiddies24.de, fungerte veldig fint. Du slipper mva, men må betale toll. Kom på ca 1500 NOK. Uansett veldig mye billigere enn å kjøpe her hjemme.

Skrevet

Du slipper toll, men må betale moms.

Jeg har nettopp bestilt noe derfra og venter i spenning. Venninnen min som bestilte derfra i sommer var veldig fornøyd med både levering, vogn og service!

Skrevet

Samme regler uansett hvor du bestiller fra, slipper toll men må betale moms, i Tyskland betaler du ikke den tyske momsen (19%) men den norske.., samt ett lite gebyr for at de beregner momsen som heter noe så misvisende som tollgebyr ;)

Bestilt fra kiddies24.de her også, kjempe fornøyd, levert på døren etter en uke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...