Gå til innhold

5 dpo, andre i samme båt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt noen serlige symptomer annet enn stikkinger i høyre eggstokk og har de siste dagene vært syykt godtesugen.. går hele tiden i skapene og ser etter noe søtt å tygge. Blir helt frustrert. Jeg bruker ikke å ha lyst på godteri, faktisk er det skjeldent jeg har brukt å spise godteri i helgene en gang det siste året.. begynner å lure.. kan jo være bare pms tegn, men mensen skal ikke komme før neste uke :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

7 dpo her og har akkurat gjort det samme som deg. Bakte til og med en kake for moro skyld i går, midt i uka :P hva skjer lissom :)

Men du har jo to symptomer da. Har de samme som deg. Så vi får krysse fingra for at den dumme tanta holder seg unna til uka! ;) Og 9 mnd etter det, hehe.

Skrevet

så artig å se at du har de samme symptomene :P håper det er begynnende gravidsymptomer :P har aldri vært så sugen på søtt før , og jeg spiser og spiser hele tiden føler jeg. hvordan kake bakte du :P? og har du noen andre symptomer i tillegg til de jeg nevnte?

Skrevet

ja vi hadde de samme hehe, men murringen forsvinner innimellom da... dessverre. Sulten har jeg vært hele uken, på ALT. Men er vi ikke søte da :) Hehe. Starta mandagen med å tømme skapet for sjokolade, hehe. I går bakte jeg kvæfjord kake... tenkte jeg skulle prøve noe vanskelig som tok litt tid samtidig, så jeg holder fokuset vekk fra... du vet. Så har prøvd nye ting til middag denne uken også.

Andre symptomer.. hmm er ekstrem trøtt, gjesper og fryser hele dagen, men det er ikke så uvanlig at jeg er trøtt egentlig. Jeg hadde ømme pupper 2-3 dop, det forsvant dessverre. Høses jeg pessimistisk ut? Ikke meningen, forrige måned hadde jeg 7-8 symptomer, og ingen resultat, det skuffet meg så innmari hardt. Så denne mnd godtar jeg KUN pos.test hehe.

Hvilken PP er dere i da?

Skrevet

Jeg er også 7 dpo - merker ingen ting jeg:(

Skrevet

Åå føler så innmari med deg!! Men ... kanskje det er normalt å ikke kjenne noe etter kun en uke???

Typen sier at siden dette er første gang jeg ikke har noen skikkelige symtomer, at det er nå det klaffer. Han har skikkelig troa. Jeg aner ikke hva jeg skal tro..... :o

Skrevet

Ja har også bare murringer inni mellom :) så tror det er vanelig. Ja jeg er sulten og sugen på noe hele tiden! hehe ja sjokolade må man ha ;) har også lagd mye nytt til middag hver dag denne uken :D kvæfjordkake? er du fra troms ;)? jeg kjente at puppene var litt ømme/rare 2-3 dpo! men ikke nå lengre .. kanskje et tegn? Ja jeg vil også ha en positiv test denne gangen, har lagt in aksjer både før , på og etter el denne gangen. Dette blir min 4 pp, enn du??

Skrevet

har på følelsen at det klaffer nå :P

Skrevet

Magefølelsen er kanskje en av de mer pålitelige symptomene ;)

Skrevet

ja helt klart ;)

Skrevet

selv har jeg tre barn , og har vel egentlig aldri fått symptomer før en uke eller to etter at jeg fikk positiv test, og testen ble tatt etter at Ikm var :) Uansett.. lykke til alle her inne :)

Skrevet

Jeg har visst oversett dette innlegget snuppi!

Så kult at du også har prøvd nye ting til middag denne uken, og var ekstra øm 2.3 dpo, så like vi er! Hihi. Nei jeg ikke fra troms, er fra og bor i Akershus. Du da? Lagde kvæfjordkaken fordi jeg ville ha det litt vanskelig, hehe... var verdt det, jeg tenkte på noe annet enn baby i ca 2 timer! ;)

Min 3 PP. ÅÅ jeg er så spent! Men nå er det helg, og jeg ønsker deg en god helg, så får vi svarene våre neste uke ;)

Ventetiden er bare såååå mye lettere i helgen, hehe.

Skrevet

hehe det gjør ingenting :P artig at du baker :) bruker også å bake av og til. jeg er fra troms :P dette er min 4 pp :) ja er spent å se hva neste uke bringer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...