kjersti83 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Skal på overtidsvurdering i morgen (er da 41 uker på vei). Det jeg lurer på er om mange har opplevd å bli hjemsendt etter slik vurderinger? Er fullstendig innstilt på at det skal skje noe og ringte å snakket med fødeavd i dag. De sa at det ikke var noen grunn for at jeg ikke skulle bli igangsatt men at det var gynekolog som bestemte dette. Har hørt at de ofte ikke setter i gang på fredager hvis avd er full og pga redusert bemanning. Hvis jeg ikke blir igangsatt tror jeg tårene kommer:( Mamma kommer på besøk helt fra Karasjok på mandag kun for å se knøttet, jeg har hatt mye vonde murringer i de siste dagene som påvirker nattesøvn og er maks utålmodig etter å få hilse på lillejenta. Jeg som gledet meg til i morgen har nå begynt å gruve meg...
flypapir Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har (dessverre) blitt sendt hjem fra flere overtidskontroller. Om babyen har det bra og alt ser greit ut bør du belage deg på å måtte vente noen dager til...
Lillepusen-78 Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Som hun over skriver, så bør du nok forberede deg på å bli sendt hjem igjen om alt er bra med babyen og deg. Jeg gikk 18 dager over før jeg ble satt gang med førstemann, og han kom 2 dager etter dette. Min innstilling til fødsel denne gang er at jeg håper det starter av seg selv, for det ble et langt forløp med igangsetting... Lykke til
miminka Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Ring sykehuset og spør. Tror de har forskjellige rutiner på forskjellige sykehus. Første gang gikk jeg femten dager over tiden, nå setter de igang mellom 8-11dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå