Ella78 m/ A&M Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, så ble jeg innlagt da... Hadde trykk på hele 170/120 og dermed ligger jeg her i en sykehusseng og "slapper av"... Det blir vel noen medisiner etterhvert, men det er greit. 16 dager til termin...
Popelko Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Huff, håper alt er i orden. Prøv å kos deg da, selv om det sikkert er grusomt kjedelig. Klem
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2011 Takk!! Det ER grusomt kjedelig!! :-)
Alvasmamma Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 åh, så kjedelig god bedring. hva kan de gjöre? er det mulighet for at de setter deg igang? lykke til og slapp av
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 Oida :-/ og jordmor klagde over blodtrykket mitt sist uke (113/91) hun skulle legge meg inn denne uka om det ikke gikk ned?! Men nå var det på 123/86. Håper blodtrykket ditt går ned snart da, er ikke noe moro å vite at det er for høyt, og hvordan skal man klare å slappe av når man vet om bt'et sitt? nei, sender over en klem jeg
MammaTilMadelén+Aprilspire<3 Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Det var virkelig høyt også det.. Er det sv.forgiftning? Blei sykemeldt selv i går resten av sv pga bt, men ellers ingen tegn på sv.forgiftning.. Er 31 uker..
Plutselig_gravid Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Det var høyt ja. Kjedelig... De setter vel deg gjerne i gang da siden du har så kort tid til termin? Masse lykke til
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2011 Takk for alle svarene, jenter! Jeg fikk dra hjem igjen i dag, blodtrykket roet seg fint uten medisiner. De trodde nok det var starten på svangerskapsforgiftning, men som det står på helsekortet mitt; det ble avkreftet. Fikk beskjed om å ta det med ro, og ta raskt kontakt om jeg følte meg dårlig. Har kontroll på mandag uansett... Så nå blir det vel sofatid hele helga, så kan gubben ta seg av ting og tang her i huset og med toåringen.... Det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå