de tre bukkenebruse Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 blir spennende å se om det har effet og at jeg slipper å gå over termin =)
Nr-2-i-magen Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Hvor langt er du på vei på tirsdag? Fundere på om jeg skal også ta.
de tre bukkenebruse Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2011 37+6 er jeg da,så det et 38 ukers kontrollen =) hadde det forige gang også da jeg var på 38 ukers kontroll,og fikk 4 dager før termin så vet ikke om det hjalp noe,men er jo vert et forsøk =) hadde ikke dette første svangerskpaet og gikk 4 dager over termin...
flypapir Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Det skal jeg også Er da "bare" 35 uker på vei, men nålene settes av ei som er utdannet både jordmor og akupunktør, så jeg stoler på at jeg er i gode hender. Hun har heller ikke til hensikt å sette igang fødselen, men å sette nåler slik at fødselsforløpet blir enklere (når den tid kommer). Fikk modningsakupunktur sist også og hadde en flott fødsel 13 dager etter termin
Nr-2-i-magen Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Er det slik at en kan ta dette hos jordmor fra uke 37+0 ? Jeg tok sist, men da hos en akupunktør. Brukte mye penger på det. Men det hjalp på mangen plager jeg hadde da. Fikk 6 dager før og det var en kjapp fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå