Gå til innhold

Hva synes dere?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, må le litt når jeg leser tilbakemeldingene, men tusen takk for alle synspunkter:) Kunne dere ha tenkt dere å kommet med forslag til evt guttenavn med mer "fylde og tyngde" som ei nevner her, så hadde jeg blitt glad:) Men, må som sagt stå litt til navnet på storesøster. Kan liksom ikke komme med Trond f.eks;p

Liker begge jentenavnene godt. Selv om jeg vanligvis foretrekker enklest mulig skrivemåte, tror jeg at jeg synes Wilma ser best ut slik. Begge navn er flotte, tror likevel jeg rangerer Vilja et ørlite hakk foran Vilma/Wilma.

Vi har åpenbart ikke samme smak når det gjelder guttenavn. Men slik er det jo. Det er lov å like ulike navn. Rangerer Leander foran Milian.

Du liker guttenavn med mange vokaler, skjønner jeg. Hva med Samuel, Theodor, Leon, Theo. - Er litt i tvil om de siste er litt like Minea.

Nja, trenger ikke være mange vokaler heller. Minea har jo 3, mens jenteforslagene mine har 2:) Synes ingen av de guttenavnene du foreslår var spesielt fine. Kanskje Leon, men det er det så mange som heter. Tror heller det er litt det, at navnet må skille seg ut litt. Når det kommer til Milian, så synes jeg kanskje det er litt likt Minea. Samboer liker Max veldig godt da, eller Maximilian, men det synes jeg blir altfor langt og det er lett at ungen bare blir kalt Max eller Milian tenker jeg. Ønsker ikke at navnet kan kortes ned hvis dere skjønner:)

Vanskelig dette, men tusen takk til alle dere som kommer med forslag:)

Annonse

Hva med Minea og Matheo, Var det kanskje litt likt??

Minea og Noah

Minea og Luca

Minea og Sofian

Minea og Mikkel

Minea og Ivo

Jentenavn:

Minea og Emina

Av dine navneforslag så ville jeg sagt Vilma/Wilma, Vilja har jeg aldri hørt før.. må nok smakes på, men kjenner jeg er glad for at jeg ikke heter Vilja... Ser ikke helt hvordan det klinger... men man må nok bli vandt til det...

Takk for gode forslag:) Har tenkt litt på Kaspian også:)

Matheo heter barnebarnet til ei venninne av mamma, så det føler jeg blir litt dumt. Emina og Minea blir altfor likt etter min smak! Dessuten føler jeg at det er veldig muslimsk, så det kunne jeg nok ikke kalt datteren min.. Luca er veldig fint, men der har jeg ei venninne igjen som har ei kusine som heter Luka, og der er det da brukt på jente, selvom jeg egentlig forbinder det med guttenavn.. Kanskje blitt litt dumt..?

Caspian hadde jeg også til min andre, men så ble det jente... Vet ikke hva jeg får nå, men det blir enten Noah eller Milla... Tror jeg...

Ja jeg ser at Emina Ble en tanke likt Minea.. hehe, var jo di samme bokstavene... ikke løye det klinget så fint... Så det ikke før jeg hadde lagt ut meldingen... Kjenner ei Emina, og hun er bare sååå nydeli... kan godt vær hun er muslimsk også faktisk...

Jeg har Kaja og Thea fra før.... ikke veldig spennenes navn, men korte og greie... liker dem...

Ikke lett med navn, men det er sååå gøy...

Hva med Marcel.. eller Martell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...