Roselille Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Chicco sine amme innlegg...Jeg hadde kjempe spreng forrige gang, og prøvde flere merker , hvor det bare lakk igjennom..men chicco gjorde jobben... de er litt mere som en bleie, og har et plastikk lag som er supert for lekkasje. Jeg lette over alle apotek jeg var på sist, men de var ute av salg...Men baby shop har de...og er det eneste stedet jeg har sett de denne gangen...så da vet dere det, hvis dere ikke har testet disse. Det er ikke behagelig å gå rundt å være redd for at det renner gjennom klær og alt som er...=)
de tre bukkenebruse Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 helt enig med deg=) jeg bestillte min på nett,da de ikke selger de her hvor jeg bor=) avent sine kommer på en god annen plass. men natusan sine er helt grusomme! bei,nå har jeg en del esker med disse chicco ammeinnleggene og håper jeg får til ammingen =)
Nr-2-i-magen Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Helt enig. Kidsandcare.no selger i stor kvantum
Roselille Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2011 Ja, lykke til med amming også=) Jeg hadde det trøblete på den fronten forrige gang, så satser på at det går som smurt denne gang..=)
Babyønske �� Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Signerer. Har prøvd de fleste merker, men Chicco var suverent best. Bare så dumt de er vanskelige å få tak i. Men finnes jo noen nettbutikker som har de etterhvert, så får hamstre inn et lager fra de.
Hepsi Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Veldig enig! Jeg har bestilt på barneshoppen.no, men så for en stund siden at Barnas Hus har begynt å selge de igjen.
strekkmerketrollet Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 enig chicco sine er suverene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå