Gå til innhold

*freeeeesss* Småsint, lei meg og generellt uttafor :(

Anbefalte innlegg

Vi fikk ikke engang bestemt oss for å legge inn bud før huset jeg så inderlig ville ha, var solgt :(

I og for seg var det greit, for gubben var jo ikke helt sikker, men jeg var helt forelsket i det huset! Jeg bestillte prospekt, og fikk sjekket at el-anlegget var fikset, at det ikke var noe råte (en liiten flekk på grunnmur som lett kunne fikses) og ellers var det KUN vanlige slitasjeskader som en kan forvente av et 80 år gammelt hus. Det var så søtt, akurat slikt hus jeg vil ha. Men gubben tvilte, og før jeg fikk overtalt ham til å sjekke ut nærmere og evnt legge inn bud, var det solgt :'(

HVorfor kunne han bare ikke sagt kjør på og legg inn bud?? det er jo innenfor skolekretsen vi vil bo i tilogmed! Og prisen var helt rett!!! Jeg kan jo ikke være sinna på ham heller da, jeg hadde aldri gått med på å legge inn bud på et hus jeg ikke var sikker på, men alikevel, jeg ville ha DET huset!!!!

Så da er det bare å fortsette trålinga på finn.no til mannen med ljåen tar meg... FURT!

Fortsetter under...

nei, jeg har ikke lagt ut noe annet i dag jeg ;) hehe, tydelig at det er flere som har gått glipp av "huset med stor H" i dag da :P Litt godt å vite at det ikke bare er meg som sitter med skjegget i postkassa!!

Og ja, det er suurt! Får håpe det kommer et til snart ^^

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...