Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Synes jeg har hatt så mye symptomer i det siste, begynte å få skikkelig trua! så testet jeg idag. Negativ. IKM imrg. Kjenner jeg ble såååååååå skuffa!!! Måtte bare få det ut!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 gikk du på p-piller nylig?
Metti er håpefull Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 vet så godt koss du har det : ( klem
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg sluttet 1.nov på cerazette, og ble gravid med en gang men mistet, så har jeg hatt en syklus og nå denne pp som tydeligvis har gått i do. ..skjønner ikke helt at jeg klarer å bli SÅ skuffet, men det ble jeg har vært sikker de siste 2 dagene
-:MyLife:- Gravid Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 et hvordan det er.. forferdelig. man tenker at det er eeevigheter til neste IKM. Men syntes ikke du skal gi opp håpet helt enda.. du har vel ikke fått TR enda?
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2011 Akkurat! Det er evigheter til El også er det dpo dagene som jeg synes er ganske så slitsomt! Sutre sutre. Er på 14 dpo i morgen og FF sier IKM imrg, har ikke fått TR. SÅ et lite håp er det jo men testen burde vært pos idag. Var på ettermiddagen med a1 test. Men tenker at jeg må jo bare innse at jeg ik er gravid
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2011 Så snille dere er som engasjerer dere, merker at det går på humøret løs. Håper det blir bedre etterhvert som pp skrider frem , at jeg blir litt flinkere til ikke å bli så svingende i humøret.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 håper du er gravid siden TR ikke har kommet det tok 7 mnd fra jeg sluttet med p-piller til jeg fikk ordentlig mensen.
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk snuppi, har egentlig hatt overraskende regelmessig syklus etter pilleslutt og SA. Men jeg gikk jo på cerzette som er som en minipille. En av fordelene med den type piller er jo at en skal komme fort i syklus . Jeg gleder meg til alle vi som etterhvert har blitt kjent her inne en og en får positiv test!!! For det kommer til å skje!
Gjest Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Hei!! Så lei da! Krysser fingrene for neste PP da. Hvilke symptomer hadde du siden du var så sikker? Så leit at du blir ekstra skuffet da
Nuffy Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Håpet er jo ikke ute ennå Sender masse gode tanker!
Gullis :) Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. februar 2011 Takk igjen for alle dere søte prøvere Tett nese Ømme bryst Tisser hele tiden Småkvalm Murringer Ingen følelse av at TR skal komme Irritabel
Gjest Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Det var en bra liste Gullis. Jeg også hadde alle de forrige måned, når ingenting skjedde. Jeg begynner å mistenke at ingen eller få symtomer kan bety noe i stedet....
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 hm så bra at du kom fort i syklus jeg gikk på microgynon og det tok en evighet før jeg kom i syklus igjen og vet enda ikke om mensen kommer 18 februar igjen eller om jeg må vente 4 mnd før den dukker opp som sist.. Ja håper vi alle blir gravide innen kort tid !
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #16 Skrevet 11. februar 2011 En god trøsteklem kommer din vei! Men jeg krysser fingrene for at TR ikke kommer og du er gravid.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 11. februar 2011 #17 Skrevet 11. februar 2011 Hvordan går det Gullis, noen TR i dag? Krysser fingrene for deg :-)
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2011 Ingen TR :/. Tempen er uforandret. Jeg prøver å få hodet mitt til å forstå at jeg IKKE er gravid sånn at jeg kan få TR! Er redd kroppen ikke slipper det løs fordi jeg er INNBILT GRAVID. Hahah...jeg blir seriøst kokko av meg selv!! Stakkars mannen min! Jeg trøster meg veldig med at jeg skal til gyn på mandag. Håper hun er flinkere enn hun forrige! Tror jeg kan roe meg litt om jeg får litt faglig info og ikke bare mine egene vurderinger frem og tilbake. Er så glad jeg kan skravle her inne på BIM! Er vel ikke mulig for andre å forstå hvordan man har det enn de som er i samme situasjon
mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 under prøvingen til førstemann var jeg en uke for sein med TR, men hadde bare negative tester. Jeg trodde jo omtrent at jeg var gravid (hadde det ikke vært for de negative testene) siden TR ALDRI er for sein hos meg. Men den gangen var den jammen det.. Jeg tror at det var fordi jeg var så veldig opphengt i prøvingen at kroppen nesten trodde at jeg var gravid.. men, NESTE pp ble jeg gravid lykke til uansett
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #20 Skrevet 11. februar 2011 Det er akkurat det! Jeg har hatt pos EL test etterfulgt av økt temp, så jeg vet med rimlig stor sikkerhet at jeg hadde El for 15 dager siden. Ved sånne tilfeller er jeg ALDRI sen. Men jeg tror som du sier at nå psyker jeg på meg en sen TR og konsekvensen av det er lengre til neste El. Jeg prøver å slappe av og tenke på postive ting med at det ikke funket nå, passer nemlig aller best i forhold til jobb at termin blir i desember / januar. Egentlig sånn sett veldig dårlig i oktober. Synes jeg kjenner litt mer PMS nå så det KAN hende jeg klarer å lokke den frem. Hvilken pp er du i =?
mer enn bare mor Skrevet 11. februar 2011 #21 Skrevet 11. februar 2011 sluttet på pillen i høst, men har vel i grunn ikke vært så aktivt prøvere.. planen var at vi skulle starte prøvingen på nr 2 nå til våren, men siden jeg reagerte sånn på pillene så forlangte mannen at jeg sluttet så fikk heller nr 2 komme litt før.. Hadde en SA i begynnelsen av januar (uke 5, så veldig tidlig), men da kom jo lysten ekstra på å bli gravid igjen, så nå prøver vi litt mer aktivt har ikke hatt mensen etter SAen og håpen igrunn at jeg slipper har IKM på mandag, men tar nok en test idag tror egentlig at den er negativ, men man kan jo alltids håpe syns igrunn aldri at det passer helt med en ny baby, men når man kommer i den situasjonen at man blir gravid så får man det alltids til å passe helt fint det fine med å ikke være så aktivt prøvere er at jeg har et mye mer avslappa forhold til prøving nå enn jeg hadde med nr 1.. lykke til!
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #22 Skrevet 11. februar 2011 Ja, det er sant . For meg er det alderen som gjør at jeg stresser litt. Sluttet med pillen 1. nov., ble gravid med en gang men mistet sånn som deg. Så da hadde jeg en syklus forrige måned og denne pp. Så egentlig burde jeg vært rolig, men som sagt er det alderen
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 11. februar 2011 #23 Skrevet 11. februar 2011 It aint over 'till the red lady sings..... Og tempen sier jo noe annet? Krysser fingre for deg i alle fall!!
Gullis :) Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #24 Skrevet 11. februar 2011 Thats true, hehe, er håp i hengende snøre! Men har pms følelse nå..hvordan er tempen din nå?
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 11. februar 2011 #25 Skrevet 11. februar 2011 PMS-følelse skyldes progesteron og østrogen, som også stiger under svangerskap... (jeg er lege i tillegg til overivrig prøver) Temper ikke, burde starte! Men er flittig bruker av EL- og gravitester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå