Gå til innhold

Rema 100 har fått tvillinghandlevogner!

ungmortil3

Anbefalte innlegg

Iallfall har en av Rema butikkene her i byen gjort det - helt super og genialt for oss tvillingmødre/kommende tvillingmødre. Her har jeg måttet tatt en i sete på vognen og en i bilsetet, noe som gjør at jeg har fått handle veldig begrenset (de er jo enda for små til babybjörn). Alle som ikke finner slike i sin lokale Rema butikk bør virkelig etterlyse det :).

Fortsetter under...

Jeg bor i Sandefjord. Er nok ikke alle Rema butikker som har det, men har en Rema butikk skaffet seg det bør det ikke være særlig vanskelig for ander Rema butikker å skaffe seg det også :).

Vogn der man kan feste to bilseter er kjekt, men man har fortsatt ingen særlig plass til alle varene.

Her er bilde: http://mammantilwilhelm.blogg.no/1297363187_tvillinghandlevogn_.html

Det er sant,men jeg kommer nok ikke til å handle alene uansett. Sånn med tanke på at jeg da må løfte begge barna ut av bilen og gå inn på butikken før jeg får lagt dem ned :P

I tillegg har jeg 2barn fra før av,sååe.. Blir nok vanlig vogn,men bra noen tenker på handlevogn for tvillinger :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...