Hera_75 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 min baby er 7 uker, og foreløpig ikke latt ham sove ute alene.. er det greit å gjøre det nå, og hva er kuldegrensen dere erfarne mødre opererer med?
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Min har sovet ute fra han var 4 uker. Så langt har det ikke vært kaldere enn -5 her, men sørger for at vogna står i le under tak. Tenker han får sove ute til ca -10, det blir tatt litt på skjønn Har på myggnetting (katt i området), og babycall, og så sjekker jeg innom sånn ca 1 gang i timen for å roe mammahjertet
romsa Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg begynte å legge ut lillegutt da han var 8-9 uker. Kunne gjerne gjort det før, men det var ganske kaldt en stund og han sov greit inne frem til da. Var en åpenbaring for oss å legge ham ut, han sover SÅ mye bedre der... Jeg har ham ute i inntil minus 10. Passer også på at det ikke blåser for mye inn i vogna. Han stortrives der ute, og kommer alltid inn kald, rød og god i kjakene men god og varm på resten av kroppen (2 lag ull v/minusgrader).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Det kan man egentlig begynne med med en gang, sålenge det er over 10 minusgrader og det ikke blåser kraftig: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article533377.ece Her sover vesletuppa MYE bedre ute enn inne, så hun sover alle daglurene sine i vogna ute på verandaen=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 altså, så lenge det er varmere enn 10 minus..
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Tulla mi sov ute med en gang såfremt det ikke var 8-9-10 minus. Hun sovnet stort sett bare på tur. Det er bare sunt for dem med frisk luft. Såfremt det ikke er for kaldt vel å merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå