artista Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 hei på dere der ute jeg er ny her og kaster meg bare utpå med et spørsmål: jeg mistenker at jeg er ca. 10 dager etter eggløsning og har kraftige gravidsymptomer; kvalmebølger, vann i munnen, følsom og reagerer ekstremt på visse lukter... har tatt flere tester som alle viser negative...testen sier at den kan vise svar etter kun 7 dager, men legen mener man ikke kan få sikkert svar før IKM, altså at jeg må vente en uke til før testen er sikker...noen som har opplevd symptomer tidlig og testa negativt i starten, men fått positive tester til slutt?
Dini Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Har hørt at de sikreste graviditetstestene er Clear Blue Digital. Slipper man å spekulere i streker og diverse. Tror jeg ville tatt en sånn dagen etter IKM, jo lenger etter IKM, jo mer stiger jo hcg. Leger har som oftest rett, vel? en test som viser positivt etter 7 dager? tror jeg hadde blitt rimelig skuffa om tanta kom en uke senere.. Ville venta til IKM. Du skal se jeg ikke klarer det selv her, da.. symptomer, eller ønskesymptomer? Svar får man vel uansett om en klarer å smøre seg med litt av den etterlengtede tålmodigheten her.. ønsker deg lykke til nærmere IKM =)
artista Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2011 takk! ja jeg får vente en uke til tenker jeg før jeg drar noen konklusjoner...7 dager ER rimelig tidlig, og selv om enkelte kanskje kan teste positivt da, gjelder det nok ikke alle. er bare så surrealistisk å sitte og ha alle symptomene på å være gravid, med en negativ test i hånda ( eller flere...)...lykke til selv da...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå