HOPE08 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hei Hei jeg har sett noen innlegg på internett om Vitex. ser at det er flere som har blitt gravid på dette. jeg har nå bestilt Vitex fra Danmark og håper dette vil hjelpe:) er det noen andre som har prøvd Vitex ? blir glad viss noen kommer med det de vet om det og erfaring med det hjertelig <3
snuppo Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 e kjøpt wild yam idag, flere som sier det funker...så prøver ut dette denne mnd
HOPE08 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2011 hva er det ? fortell om hvordan det går
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 jeg har brukt vitex snart en mnd. så vet ikke om det virker enda.. jeg fikk mensen 4 dager etter at jeg startet på vitex. har veldig ustabil syklus. helt opp til 70 dagers syklus innimellom.. vet ikke om jeg har hatt EL enda. sjekker ikke. men humøret mitt er bedre en det hva før jeg startet på vitex. så har virket inn på pms. har lest mange gode erfaringer om vitex. så håper det virker på meg også.. du kan lese om det her inne. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm og her http://www.aromedica.no/hXGYCm2BHS5o.6.idium er billigst å bestille fra danmark www.helskekosten.dk
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Startet vitex i begynnelsen av syklusen (altså for ei uke siden). Har hatt relativt stabil syklus, men ikke helt og litt småvariasjoner i lutealfasen så har jeg inntrykk av at hormonbalansen min kanskje ikke er helt på spor enda, så da prøver vi! Kjøpte den for sikkert 6-7 mndr. siden, men ville la kroppen jobbe litt selv først og se om den fikk skikk på segselv. Ligger på 31-34 dagers sykluser, så det er jo stabilt nok, sånt sett da. Håper den skal forkorte syklusen bittelitt også kanskje? Sliter litt med depresjoner, spesielt på vinterhalvåret, så har gått inn for stabilt blodsukker og helst stabile hormonbalanser! Har jo pms from hell ei uke før mens...fytti katta så sur. Så håper den hjelper på pms for meg også, klar for nr2! Mannen begynner og bli sliten av surskapen min. Hehehe.. Lykke til alle vitex'ere, uansett Kommer med oppdateringer etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå