Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler temos merke "Thermo", kan kjøpe på ICA. Jeg har en liten (o,5l) en å ha med på korte turer, og en stor en (1l) å ha hjemme.

- Anbefaler ikke å drive med blandinger av vann- heler kok vann, avkjøl til passe temperatur og hell i termosen. Klart til bruk!

- Ikke driv med vann-temperatur-målinger! Hell litt vann på håndleddet, må kjennes like varmt som huden der. Om vannet er litt kaldere- ikke noe fare!!!

Er du sikker at du ikke vil opprettholde ammingen? Vil ikke masse, bare at jeg selv ville helst det! Men jenta mi ble sygeforvirret etter 2,5 uker med flaske.. Det var ille (for meg:(!.Hun reagerte på melkeproteiner og måtte gå på en spesiell morsmelkerstatning. Jeg pumpet med, og hadde masse melk. Jeg sparte melka i fryseren- veldig lurt! Har du prøvd å pumpe deg hver 1-2 timer? Slitsomt, men melkeproduksjon øker skikkelig i løpet av bare 1-2 døgn!! Elektrisk avent-pumpe er veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at jeg ikke har masse melk, bare akkurat nok (=erfaringen fra forrige gang), og lillegutt sovner rett og slett ved puppen hele tiden. Han koser seg for mye! Jeg jobber og jobber med ham, men han spiser ikke effektivt. Dette fører til at han ikke legger skikkelig på seg, og dette var årsaken til at jeg måtte begynne med flaske i utgangspunktet. Jeg makter rett og slett ikke pumpe døgnet rundt, det fører til at alt jeg har av overskudd forsvinner. Jeg pumpet endel med forrige, og vet hvor slitsomt det er. Jeg er ikke noe storprodusent fra naturens side, dessverre... Nå delammer jeg, og det fungerer fint. Da vet jeg at han får antistoffer etc, og jeg fyller på med mme etterpå, da vet jeg i tillegg at han får nok mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...