Søsken77 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Noen av dere som har vært på Ciconia Aarhus og har erfaring derfra? Vurderer å prøve Danmark etter mange mislykkede forsøk her i Norge.
Svimå Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 Hei, Jeg er en veldig fornøyd bruker av Ciconia. Har bare godt å si om dem. De er profesjonelle og du føler deg virkelig ivaretatt som menneske. Vi valgte å reise dit første gang i 2006, etter at vi hadde hatt tre mislykkede forsøk i Haugesund. Ble da gravid på første forsøk, og har nå en nydelig datter på 4 år. Når vi skulle i gang med søsken, valgte vi å reise direkte til Danmark og Ciconia igjen. Var ikke like heldig at det gikk så fort da, men ble gravid på 3. forsøk og er nå 14 uker på vei. Lykke til med valget ditt =)
Drømmer81 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Vi ville ikke vente på behandling her i Norge, så vi valgte å dra til Ciconia for vårt aller første forsøk. Har bare gode ord å si om Ciconia. Utrolig flinke, imøtekommende og hyggelige. Svarer kjapt på email. Og...vi ble gravide på første fersk-forsøk, 16 uker på vei nå. :-) Og vi fikk 9 egg i fryseren. Ingen tvil om at vi drar tilbake dit for søsken-forsøk senere. Lykke til. :-)
shalin Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Oi så bra da:-) Er det lang venting der da? og er det "lett å komme inn"? Hvordan gjøres det når det er utlandet? Tar vel medisinene her og så reiser ned for uttak og innsett? sorry at jeg spør litt dumt altså. Har veldig lyst å prøve der jeg og,har hørt mye positivt:-)
Søsken77 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2011 Takk for svar. Så bra å høre at dere er fornøyd og har blitt gravide. Det gjør jo noe med håpet for oss andre også Jeg lurer også på hvordan ventetiden er dere nede?
Drømmer81 Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Vi sendte Ciconia en mail og forklarte våres situasjon. Fikk svar dagen etter av "sjefen selv" Dr Petersen. Ettersom vi var ferdig utredet, kunne vi velge akkurat hvilken måned vi ville selv. Ingen ventetid. Vi kontaktet dem i juli, og hadde forsøket i starten av november. Men som sagt, så kunne vi kommet tidligere. Ciconia har samarbeid med en del gynekologer her i Norge. (eller dere kan bruker deres egen gynekolog her i Norge) Gynekologen sender Ciconia journalen deres, og ut i fra denne lager dr Petersen en plan. Med medisiner og dato for sjekk hos gynekolog. Dere får tilsendt all informasjon og resepter. Dere er under behandlingen hele tiden velkomne til å sende mail og ringe. De er veldig hyggelige og hjelpsomme. Svarer raskt. Jeg var på to ultralyd- kontroller hos norsk gynekolog før uttak. Etter den siste ringte dr Petersen selv. (tok faktisk bare 40 minutter etter jeg var ferdig med ultralyden :-) ) Og vi avtalte tid for eggløsningssprøyten, og vi fikk time til uttak. Velger dere en gynekolog som Cicionia har samarbeid med betaler dere ikke for ultralydene under medisin-tida. Og man får en tidlig ultralyd i uke 7. Ciconia har avtale med hoteller i Århus, slik at man får litt avslag. Vi dro til Danmark på søndag, hadde uttak mandag, innsett og hjem onsdag. Århus er en kjempe koselig by, og vi tok det som en liten ferietur også :-) To uker etter uttak sender man en blodprøve til Ciconia, og Dr Petersen ringer og forteller resultatet.:-) Ble litt rotetet det her. Bare spør om det er noe jeg kan hjelpe dere med :-) Sjekk også hjemmesiden: www.ciconia.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå