Carina har to små gull Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jeg er ekstremt oppslukt på love hearts om dagen. Vet ikkje om det er den svake bruse følelsen jeg får når jeg spiser dem som gjør de så vanvittig god. Hadde en periode med appelsiner, men det gikk over.
LykkeligmedBabY Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 har dilla på duo yoghurt med sjokolade crisp..spiser bare èn om dagen, men merker at jeg kunne spist maaange fler. Er jo litt sukker i dem. Ellers har jeg dilla med brødskiver med blåbærsyltetøy med bananskiver på...nam!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Kvikklunsj og lakris ))
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke noe! Syns det er helt sykt, alle har jo snakket om disse dillene til den store gullmedalje, og er SÅ spent på hva jeg bare må ha. Men jeg må faktisk ikke ha noe... Og det syns jeg egentlig er helt greit:) Eneste er at jeg MÅ ha mat når jeg er sulten, ellers kommer hormonene på rekke og rad og jeg blir som en liten drittunge;)
høstenerher Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde et helt enormt forbruk av Love Hearts jeg også en periode. Kunne ikke få nok. På en kontroll fikk jeg beskjed om å starte å ta jern, nivået var på under 10. Etter at jeg startet m jern og jeg har fått opp nivået har lysten på Love Hearts forsvunnet...! Tror det har en sammenheng jeg altså, men vet ikke...
aprilprinsesse2011 Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 SJOKOLADE!!!! (men kun max 1 for dag) VANN!!!! (min. 3 imsdalflasker for dag) FRUKTSALAT m/vaniljesaus (men drittkjedelig å kutte opp all frukten) MANDARINER (gikk massevis av d i jula)
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Sjokolade!!! men er ikke flink å spise bare en,blir nok kanskje 2-3 på en dag av å til.. ISBITER!!!!!!!! på det meste spiste jeg en pose på 2,5 kg som jeg kjøpte på butikken,på jah..en dag:S huff...men sjokolade kan jeg være uten,men isbiter....er KATASTROFE om jeg ikke har det asså.. iskaffe...men holder meg til en liten/en kopp om dagen der da
fox`y Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Sjokolade, Appelsin,tyggis, salt dent,agurk,cola zero,vann mm.
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Lukta av "innestengt" luft. Den lukta som er på diverse offentlige kontor, gjerne i gangene utenfor disse kontorene. Helt merkelig. Hadde dette i forrige svangerskap også, og nå har det våknet til for fullt igjen. Kan stå og inhalere luften i disse rommene i evigheter. Hadde det ikke vært for at folk ville lurt, hadde jeg stått i gangen til min lokale sparebank og sniffet og snust luften der HELE dagen. Den er helt ubeskrivelig herlig! Mine foreldre har også et klesskap med diverse gamle herredresser og jakker hengende, og der tar jeg gjerne ti minutter når jeg kommer og ti minutter når jeg skal gå. Stikker hodet inn og suger i meg det jeg klarer av den deilige gamle støvlukten. Åh...Nå får jeg helt abstinens her....
Maia&Mathias <3 Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Lurer meg inn fra 2.trimester... Jeg har en umettelig trang på Friskis fra Hennig Olsen is. Går gjerne ned minst 2 is på en kveld... Heldigvis jobber min bror som sjåfør for Hennig Olsen så han kom med gave til meg igår; 300 friskis og beskjed om at han håpte de kunne være til trangen gikk over!
kjersti83 Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Dilla og dilla men har spist veldig mye appelsiner i siste trimester:) Og er avhengig av vann siden jeg er så tørst hele tiden. Gjerne iskaldt vann!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Sjokolade! Får helt noia noen ganger og bare MÅ ha det :-P Men om det er så bra er en annen sak. Vekta går ihvertfall oppover :-/ Hehe :-P
Siribeny87 Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 SJOKOLADE her også! Helst Stratos eller de bitene som heter Spesial i Candy Cing smågodtet:-P Har prøvd å bytte det ut med 70 % sjokolade for å bli litt "sunnere", men blir ikke helt d samme :-/ Nå de siste dagene har det gått en del nektariner, det er jo sunt og godt da:-D
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 haha jeg glemte en ting..jeg spiser det ikke, men har dilla på å sniffe på nyvaska håndduker:P haha er vaskemidlet og tøymykern som har en sååååå god lukt haha merkelig:P
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 10. februar 2011 #17 Skrevet 10. februar 2011 isbiter og baguette med ost,skinke og tomat fra Labaguette...bare må ha det=)
Jojo x3 Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 Fruktcoctails med vaniljesaus eller vaniljekesam, appelsiner og stratos (må ha, bare må ha )
<3 Baby 11+12 Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Grønne epler, og snop :/ (må ha sukker,sukker for alle penga,hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå