Gå til innhold

noen som vet/kan svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Var hos lege idag, første gang etter at jeg har funnetr ut at jeg er gravid. selvsagt var det noen spørsmål jeg glemte å spørre om...

Har hatt litt blødninger..og fortalte henne om det. hun tok underlivsundersøkelse og mente at det ikke var noen fare for abort..

Er på grunn av dette usikker på om jeg kan ha sex og jeg er på fast trening(step) hver mandag..kan jeg fortsette eller bør jeg kutte ut..

Skal på tidlig ultralyd..er litt usikker på termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er ikke kyndig til å svare deg på hva du bør gjøre/ikke gjøre, men i mitt svangerskap for 5 år siden blødde jeg noen ganger, men det var truende abort.

Jeg fikk ikke lov til å trene hardt eller bære tungt. Sex var vi også forsiktig med (min egen avgjørelse) Jeg vil tro at dersom legen din bekreftet at det ikke var fare for abort så kan du trene og ha sex som vanlig. Er du veldig usikker så kan du jo ta en telefon til legen din? :) Klem

Skrevet

Jeg er heller ikke fagkyndig, men svarer på bakgrunn av egen erfaring: dropp hard trening, og velg rolige aktiviteter nå i begynnelsen. Normal sex er ikke skadelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...