Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, sånn er altså kroppen min, 5 mnd etter fødsel, http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/588725/offset/4 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/588725/offset/3 Vet ikke helt hva jeg skal frem til,Kanskje det kan trøste noen, eller kanskje jeg bare er misunnelig på de som bare har litt ekstra på kroppen, det er iallefall mulig å få bort!! Har noen på innsiden av lårene helt øverst, på rompa og lårene ved hofta!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Så flott du ser ut da! Gurimalla, jeg har litt like strekkmerker som deg foran på magen der, ett par på hofta, masse på rumpa og på innsiden av lårene mot lysken der... Men her er den delen av magen som har fått strekkmerker en slapp bolledeig uten luft enda, 5mnd etter fødsel.. Din er jo fast som en fisk jo! hehe:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Var forsovidt heldig med den ja, la på meg 21 kg, og mamma fikk sånn ekstra hud da hun gikk med meg, var sikker på at jeg skulle få det også, så ble positivt overraska. Magen har vært som den er nå siden gutten var ca 5 uker! Meeeen, det var ingen som forberedte meg på dissa strekkmerkene altså, søsteren min fikk ingen, mamma hadde ingen, bestemor-nada!!! Så jeg fikk alle sine tror jeg Skjønte jeg kom til å få på puppene, for de vokste fra c-e på 3 uker, men de andre ble jeg rett og slett overraska over! hehe
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Hehe ikke sant, vanskelig å forberede seg på slike ting, selvom man vet at mange får det. Tok bilder nå, å det er kanskje ikke såå ille, men det føles tydeligvis værre enn det er:P Merkes jo spesielt når jeg sitter, at huden ikke er så stram som den var, hehe. Jeg la på meg 35kg, men gått ned alt igjen, så er ikke så rart huden ikke henger HELT med:P
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Oi, 35 kg, og du har gått ned ALT allerede? Jeg har fortsatt 6 kg igjen jeg, men tror jeg skal la de sitte! Jeg tror også det føles værre enn det egentlig er, ble sittende å se på mine bilder, og jeg skal vel egentlig klage. Eneste er at jeg ikke vil gå i bikini til sommeren, men det fins mye fine 50-talls badedrakter
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Haha ja, har ikke gjort noe for det heller, har bare rast av med amming å alt som fører med to smågutter, heheh.. Jeg hadde egentlig håpet å ikke gå ned såå veldig mye jeg da, men der kan jeg ikke si jeg ble helt hørt:P Her er magen min hvertfal, tatt nå istad:P Så er det ett bilde til etter det der.. Bare å bla videre:P http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/588305/offset/0
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Wow, du har da flott mage!!! Og pupper,,Ja jeg så på de og Hehe.. Og så heldig du er med sååå lite strekkmerker..furte furte!!!
Mamma's Magic Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Wow, synes dere er skikkelig hot mamas jeg, damer! OK, litt strekkmerker, men de blekner etterhvert. Selv la jeg på meg 25 kg, og gikk ned 15 etter ca 1 mnd, men de siste 10 sitter godt, og jeg hadde allerede 10 for mye da jeg ble gravid. Jeg har sluppet unna strekkmerker, men fytti katta, 6 mnd etter fødsel ser jeg ut som om jeg er gravid i 5. måned, og der ser jeg ut til å bli!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Hahahaha, takk i like måte! Håper jeg får like flat mage som deg etterhvert, men må vel kanskje trene litt... Har du trent for å få magen sånn?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 nei, ikke no trening her i gården..den ble sånn ca 5 uker etter fødsel. Jeg er ekstremt lat og liker sjokolade, men har alltid slitt med høy forbrenning, slet med undervekt i tenårene, og ikke fordi jeg ikke spiste nok... hehe!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 ang det å se gravid ut, så sliter jeg med det selv mamma`s Magic! Hehehe, skal ikke mye mat til for at magen min bare eeser ut, å strutter som bare rakkern. Vært noen ganger jeg har vært livredd for at jeg skal være gravid igjen, haha:) Det hjelper sikkert med litt magemuskler på plass tenker jeg.. Men det er lettere sagt enn gjort her i gården:P
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 KristineMed2Sønner! Når man går inne på bildet ditt kan man se all brukerinformasjon osv.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 å?! I alle dager... Hvor skal jeg melde fra om det da?!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Oy! Når jeg gikk inn på mitt bilde nå, så kom jeg inn på en annens brukerinformasjon med etternavn og alt!!! Hva er dette fornoe tull?!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Hmmm..jeg så ikke noe brukerinformasjon..men sånn har jeg opplevd en gang også!! Men det med at man kan se litt gravid ut etter mat, det gjør jeg også, musklene har virkelig ikke samlet seg helt, så her får jeg en søt kul på magen etter måltider..hihi
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 Merkelige saker.. Så jo adressa hennes og etternavn og alt.. skummelt.. Hehe nei, de kan umulig være helt samla nei:P Men det kommer seg vel etterhvert! Kule tattiser forresten, frøken!
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 11. februar 2011 #17 Skrevet 11. februar 2011 frøken_førstegang og Kristine : dere ser begge to nydelige ut! dere har ikke strekkmerker i mine øyne! jeg har mørkerøde/blå strekkmerker både over og under navlen, fra side til side. alle jeg har vist magen til sier at de kan godt forstå at jeg er litt skuffet over det. jeg har aldri sett noen som har hatt mer strekkmerker etter fødsel enn det jeg har. la ikke på meg mye under graviditeten. fikk strekkmerkene da jeg var 32 uker på vei. hadde da lagt på meg 3-4 kg (er normalvektig). så det er rett og slett min hud som bare er sånn. dritthud! hehe. gruer meg til sommeren! er 6 mnd siden fødsel, og begynner såvidt å bli såpass vant med min nye mage at jeg ikke lenger snur meg unna når jeg er naken på badet samtidig som min kjære.. jeg er flau! har gått ned igjen alle kg fra graviditet, men kroppen er nok forandret for alltid:( prøver å si til meg selv at jeg har fått verdens beste prins, og at det er det mest naturlige i hele verden at kroppen forandrer seg slik, men jeg sliter litt med å godta det likevel..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 kristine: takk å takk du, nesten skummelt å legge ut sånt her, kan jo risikere å bli kalt harry og white trash hihii... Mummy2be>gutt'2010: jeg er kanskje heldigere enn jeg ser selv, men INGEN i familien har strekkmerker, så jeg var rimelig uforberedt!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. februar 2011 #19 Skrevet 12. februar 2011 Hahaha, hva disse dibdamene måtte mene om meg, tar jeg ikke så veeldig innpå meg kan du si;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå