tingeling87 Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Min gutt er 7,5 måned gammel, men han kan ikke mye enda. Han lærte seg å rulle fra rygg til mage, og omvendt, da han var 6,5 mnd. Han liker ikke å ligge på magen, og har aldri likt det. Han er en stor og tung gutt, så det er ikke så rart. Det er lettest å få han til å ligge på magen tidlig om morgenen, for da er han mest uthvilt. Han åler seg verken fremover eller bakover. Han kan snu rundt seg selv, men han bruker langt tid på å komme seg en runde(om han i det hele tatt klarer det før han er for sliten). Han har hele tiden likt godt å ligge på ryggen og leke for seg selv, men nå når han kan rulle seg, havner han fort på magen og blir sint etterhvert. Prøver så godt jeg kan å trene med han ved å ligge på gulvet med han. Men han liker rett og slett ikke å ligge på magen. Det er jo ikke noe særlig å skulle trene han opp når han hele tiden blir sint. Jeg var hos kiropraktor når han var 2 mnd gammel, og han var litt stiv i ryggen, men det fikset kiropraktoren opp i. Er det flere som har hatt babyer som har vært sånn? Ordnet det seg til slutt? Andre babyer på hans alder(og yngre) både åler seg, krabber og mye mer.. Synes det er litt leit:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå