Gå til innhold

Badedrakt for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Jeg har lett på både HM og Lindex i Oslo sentrum, men ingen har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte kun bikini når jeg var gravid sist og har gjort det til nå også, når jeg har vært i bassenget med gutten min...

Sjekk ut den kule mage eller ni måneder, svangerskapet eller andre som fører gravidklær....

Skrevet

Hvilken størrelse bruker du? Jeg bestilte en fra ellos. Jeg har kun prøvd den på med truse under. Den var for liten. Hvis du vil kan du få den, lappene henger fortsatt på:)

Skrevet

Hvilken størrelse bruker du? Jeg bestilte en fra ellos. Jeg har kun prøvd den på med truse under. Den var for liten. Hvis du vil kan du få den, lappene henger fortsatt på:)

Skrevet

Åh så snill du er. Bruker nok str. Small (36/38). Hvor stor er den du har? I tilfelle betaler jeg selvsagt litt for den...

Skrevet

Æsj, det var dumt:( Dette er en 42. Den er liten i størrelsen, dvs at den er veldig kort. Den passet fint til med i bredden. Men ble rett og slett for kort. Jeg er en M/L.

Skrevet

Da kan den kanskje bli litt i største laget, ja. For den er ikke så tøyelig at den kunne passet, tror du? Uansett kunne jeg bestilt fra Ellos hvis de har der fortsatt

Skrevet

Dem har ganske bra utvalg på "Den Kule Mage" på Glasmagasinet. Både badedrakter og todelte med singlet/truse, litt ulike prisklasser også

Skrevet

Mener jeg så en på nelly.com sine mammasider! Hvis du ikke er veldig langt på vei så går det fint an med en vanlig badedrakt, men i større størrelse enn du bruker til vanlig. De er ganske så elastiske, så en kan ha litt stor mage i disse. Kjøpte selv en på sportsbutikken da jeg ikke fikk tak i sist jeg var gravid og skulle på gravidtrening en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...