stjertløvetann Skrevet 12. februar 2011 #26 Skrevet 12. februar 2011 Nå skjønner jeg plutselig den enorme gleden vesla legger for dagen når puppen kommer frem - det er jo sjokolademelk som serveres ja!
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 12. februar 2011 #27 Skrevet 12. februar 2011 Personlig tror jeg nok det går mer på sukkeret Men du kan jo prøve deg på skikkelig mørk sjokolade, evt lage sukkerfrie brownies (se her for forslag til oppskrift: http://www.mineoppskrifter.no/brownie-kake-%E2%80%93-lavkarbo/ ) og se om du merker noe forskjell på sjokoladesuget? Det er forresten ikke min oppskrift på brownies, jeg bare fant den tilfeldig... Jeg hadde dilla på å lage sjokolade selv en periode før jeg ble gravid, bestilte råvarer fra økosjokolade og smurte sammen masse godt. Men det blir liksom aldri helt freia melkesjokolade av det Ren sjokolade (altså kakao) er faktisk veldig sunt, så hvis du klarer å lage noe selv ut fra det så kan du bare spise med god samvittighet Du kan lese masse morsomt og snadder om sjokolade på www.okosjokolade.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå