Baby Bliss Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Gutten min er snart 3 mnd gammel og det siste døgnet har han grenet noe voldsomt. Han pleier ikke å gråte på denne måten til vanlig. Så jeg tenker at det kanskje kan være tenner siden han slever litt også for tiden og det der ut som han "tygger". Jeg har kikket inn i munnen hans når han gråter og ser en hvit flekk oppe på ene siden bak i munnen... men er det ikke fremme de får tenner først??
MissVaiper Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Jenta mi er 5 mnd og har fått frem en tann. En jeksel oppe. Er mest vanlig at det kommer to nede så to oppe osv, men at noe er mest vanlig betyr ikke at det er feil å få andre tenner først.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Her ser du hva som er mest vanlig, men begge jentene mine fikk sine første tenner allerede 3 mnd gamle (det var riktignok fortenner nede men, ingen regel uten unntak osv..) http://mammanett.no/barn/melketenner
Gjest Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Det er fortennene som kommer først.. fire oppe og fire nede.. Unger kan faktisk bli født med tenner, så ved tre mnd er det fullt mulig å få tenner.. Jenta mi fikk når hun var 3,5 mnd.. Når hu var 7 mnd fikk hun nr 8..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå