123tipp Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Er det så at det henger sammen med en eventuell graviditet? Har nemlig sett at flere snakker om hvit utflod som et graviditetstegn? Hos meg er det litt omvendt. Har etter fødsel av nr 1 for 1,5 år siden alltid hatt litt hvit utflod - men de siste dagene har det ikke vært noe! Er 7-8 dpo nå. Noen som vet noe om utflod og graviditet?
ispinne Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 vet at man får mer utflod enn vanlig når man er gravid. legen sa det i går...
Babyønske �� Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Har ikke hatt spesielt med økt utflod i mine graviditeter, ikke i begynnelsen hvertfall. Så det trenger ikke være et tidlig tegn nei.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har hvit utflod men om det stemmer kan jeg ikkje svare på. Men det er lov og håpe. Har hat det siden 1 dpo og no 6 dpo.
123tipp Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2011 Har googlet litt, og det virker som om noe kroppen gjør for å rense og beskytte fosteret - det blir produsert melkehvit utflod som da altså er et tegn på graviditet. Men kanskje litt senere enn rett etter at egget har festet seg Har litt symptomer - kvalmebølger, vann i munnen, gråt tre ganger i går uten grunn og er trøttere enn vanlig Krysser fingre! Tenkte å teste på søndag, er da 10 dpo og 4 dager til IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå