jeanette1986*-* Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Hallo damer ;-D Er nå 39+3 og håper fødselen er rett rundt hjørnet.. Begynner å bli litt utolmodige og håper lille gutt kommer en av de neste dagene ;-D Men den siste uken har jeg vert skikkeligt kvalmen spes på kvelden, våkner av og til på natta pga skikkelig kvalmen..!.. Har ikke vert kvalmen i resten av svangerskapet.. Noen andre som har dette ? Lykke til damer og håper alle får en drømme fødsel ;-)
Mrs. Zoidberg Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Ååååh jeg har det akkurat likt! Er 39+1 og siste uka har vært utrolig tung, spesielt på kveldstid og på natten. Sover dårlig fra før med et kranglete bekken, men nå i tillegg har halsbrannen slått inn for fullt sammen med en forferdelig kvalme. Har ikke vært plaget med kvalme ellers i svangerskapet, og nå vet jeg enda bedre at det er jeg veldig glad for. Men jeg våkner og om natten og er overbevist om at nå må jeg kaste opp, men skjer ikke noe mer da. Ligger/sitter våken i senga flere timer pr natt, tygger Gaviscon mot halsbrann og bare håper at lille tulla vil komme ut snart. Lykke til til deg også, har desverre ingen gode råd å komme med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå