Gå til innhold

Velkommen til meg selv på 2. trimester! termin ca 29 august:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!! egentlig imorra, men har aldri 28 dagers syklus så melder meg likegodt inn her en liten dag før.

Er 23 år gammel og har en sønn på 3år, blir nok kjekt med et søsken for han tenker jeg:)

Så da er det bare å nyte tida, var på ul uke 8, og fikk se en merkelig liten spire med bankende hjerte! Og magen begynner å komme, så nå får tida bare begynne å gå litt fortere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vi har mye til felles. har termin dagen før deg,gutt født 2008 og er selv 23 år ;) velkommen inn ;) ;) ;)

Skrevet

Velkommen skal du være!:)

Selv er jeg 24 år,har en jente på 4 år og har termin ca 14. august :)

Skrevet

velkommen :))

jeg er ei jente på 31 som venter nr 4 i juli :)

Skrevet

Velkommen til deg og velkommen til meg. Termin 26. aug.

Skrevet

Velkommen skal du være! :)

Jeg ligger ca 1 mnd før deg, med foreløpig termin 26. juli. Jeg er 16+2 idag.

Men du... mener virkelig ikke å være kritisk eller "pessimistisk" her, men skjønner visst ikke helt denne beregninga over her. For hvis du har termin 29.august, har du jo termin ca 5 uker etter meg. Og hvis jeg er 13+2, betyr jo det at du må være ca 11+3? Og i 2. trimester er man, ifølge det som står over her, ikke før man er 12+1..? Er jeg da lenger enn 16+3 idag, har jeg rett og slett misforstått noe..?

Uansett: lykke til videre i svangerskapet! To tredjedeler igjen! ;):D

Skrevet

SuperMaria.

hehe, er ikke helt god på disse beregningene selv, men hvertfall er det 12 uker siden siste mens startet igår:) når var din første dag i siste mens?? min var 19/11.

Skrevet

Takk forresten til alle dere for en hyggelig velkomst! triveligere her på 2. trimester enn på det 1..

Skrevet

Velkommen til deg, og velkommen til meg! Leser at du har termin 29.08, med siste mens 19.11. Jeg hadde også siste mens 19.11, men har termin 28.08. Uansett, endelig er vi her! Var på ul for to dager siden. Så langt ser alt bra ut:)

Skrevet

blir nok naaldri klok på den termin greia.. får vente på ordinær ul å få en sikker dato, men tenker denne er tålig rett hvertfall..

Odins mamma:

det var vel mye å se på ul nå?? var selv uke 8, så jo ikke så mye ut som en baby, annet enn hodet. vurderer en privat ul snart for å se at alt er ok, litt lenge til den ordinære i april kjenner jeg..

Skrevet

Forrige gang var jeg også på ul i uke 8. Da så han ut som en reke! Fikk ul pga blødning den gang. Denne gangen bestilte jeg ul privat i uke 12, for å sjekke det som kan sjekkes på denne tiden. Jeg klarer uansett ikke vente til uke 18! Jeg så veldig mye, ja. "Den" klappa, sprelte og koste seg. Veldig gøy å se!! Den er jo ferdig utviklet, så man ser at det er et menneske:)

Skrevet

ååå, så fantastisk! prøvde å få time igår til en ul nå snart, bare for å få det bekrefta igjen før vi slipper nyheten.. meen neida, ringte 5min etter stengetid, så får da prøve igjen på mandag. likegreit med en privat en, nervepirrende å vente til 18.uke! burde ikke vært sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...