Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ei dame på snart 42 år som venter ei lita tulle på april med termin den 25. Er selv født den 06-03-69.

Fødte en gutt for 5,5 år sia og ble da satt igang pga store smerter i armledd,ble operert 2 uker etter fødsel(carpal tunnel syndrom var det)

Sov nesten ikke de siste 4 mnd av svangerskapet pga smerter i armleddene. Derfor satte de fødselen igang 2 uker før termin.

Den var veldig vond og hard da,hadde ikke opphold i riene de siste 4 timene,men det gikk bra til slutt. Hadde ikke overskudd til å se på babyen det første døgnet etterpå omtrent,noe som var veldig trist for meg.

Det jeg lurer på nå er om du kan se litt hvordan fødselen min blir denne gang og om den vil vare lenge? Når(dato)sånn ca tror du det blir og blir jenta veldig tung? Har foresten 4 gutter fra før,så vi gleder oss i all bekymringa over at det blir ei lita tulle nå.

På forhånd tusen takk for svar.

Klem fra mæ:))

Fortsetter under...

hei!

synes det kjennes ut som om du allerede har vondt i armen jeg da... kjenner det mest i venstre haandledd, og opp over albuen og innsiden av overarmen... men du har vondt i høyre arm ogsaa...

har du prøvd aa faa akupunktur behandling for disse smertene... en akupunktør vil hjelpe deg til aa ikke faa saa vondt!

ellers føler jeg nok at du faar en ganske tøff fødsel til,,, og jenta kommer ikke saa tidlig som 2 uker før denne gangen... men hun kommer i uken før termin... og føler det er en onsdag kveld dere drar paa sykehuset....

men naar hun endelig er kommet til verden kan mor endelig tillate seg aa slappe godt av! og du blir skikkelig i lykkerus!!!

masse lykketil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...