Gå til innhold

Hvorfor i huleste henger siden her seg i et kjør?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, hadde ikke sidene her inne være så innmari overlesset av reklame så hadde det nok ikke være så ille. Det er helt forferdelig, og i går og i dag er visst klimaks...jeg og mange andre poster dobbelte og trippelte svar og innlegg fordi sidene henger seg opp, eller at svarene ikke vises de første ti minuttene.

Dessuten er lay outen her helt håpløst gammeldags, og plasskrevende, så jeg tror nok det også kan ha litt å si.

Det er så innmari irriterende at jeg tror jeg kommer til å være her mindre og mindre nå...så får de bare ha så mye reklame de vil, jeg kommer ikke til å være her og se på den!

Og hva i all verden skal de med den reklamen anyways? Ikke kom med noe tullball om inntekter til å drifte siden, for jeg har vært her i over ett år og ikke sett snurten av moderatorer eller andre! For en vits!

Annonse

Bruker firefox og har forsatt problemer med disse sidene.

Men de jobber visst med saken påstår de, men er temmelig overbevist om at det er ren løgn.

Er på andre forum som fikser problemer i løpet av kort tid, men har som de tjener haugevis i reklameinntekter så klarer de ikke å fikse det. Tipper at de ikke gidder å bruke penger på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...