Gå til innhold

Så Jordmødrene på nettet just nå. Skulle ikke vært så dum!

Anbefalte innlegg

For her sitter jeg på jobb, og har tårer som er på randen til å renne over.... Er bare så utrolig rørende! Og hun jordmoren som fikk en prikk lik kopi av seg selv:-) Helt fantastisk! Snur meg når kolleger kommer forbi, så ikke de skal tro det er noe galt.....

Og ja, vet jeg ikke burde sitte på nettet når jeg er på jobb, men har en skikkelig rolig dag uten så mye å gjøre, så derfor.

Hvis noen skulle lure på det;-)

Fortsetter under...

He.. he.. Kjenner meg igjen! For jeg har nemlig gjort det samme! I stille perioder, vel og merke! :-)

Jeg kan først bryte ut i latter fordi den fødende kvinnen roper ut et eller annet i frustrasjon. Og like etterpå, når babyen kommer ut begynner jeg nesten å grine.......

Å ja, det er utrolig rørende, jeg (og mannen min) feller tårer hver gang. Fin episode den i går (dessverre sesongens siste, håper det blir flere sesonger!), er så glad i den gjengen fra Odda, de har så fine personlige historier, hun som fikk en (prikk lik!) storkenbaby og han mannlige jordmoren fra Iran. Tenk, han opplevde en hjemmefødsel som seksåring og etter det drømte han sånn om å bli jordmor at han flytta fra hjemlandet for å få drømmen oppfylt! :-)

Annonse

Jeg er gravid og har grått til alle episodene! Når ungen kommer ut, kan jeg ikke kontrollere meg. Litt deilig også, greit utløp for hormonene.

Hun Esther Meland fikk ei nydelig jente! Så søtt at hun var prikk lik mamma når pappaen er fra Stork-klinikken i Danmark :-)

Kjempebra serie, håper det kommer mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...