Oktoberskatt Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 kjenner jeg skjelver litt her jeg sitter... IKM i dag tror jeg, har egentlig ingen symtomer, bruker ikke kjenne det før mens plutselig er her. men i dag klarte jeg ikke holde meg, så jeg tok en g-test, der kom det jammen en svak strek etter sånn 3-4 min..... så nå sitter jeg her å skjelver å venter på å teste igjen i morgen med en CB- digital, så dette kommer til å bli en laaaaaaang dag:) tørr liksom ikke håpe heller siden den testen kan være feil eller noe sånt...
Kath+3 Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 haha har det på samme måte! eller streken var ikke så svak, nesten like sterk som kontrollstreken gratulerer, du har nok en spire ! hihi Tror og det blir svidd av noen fler tester utover
Oktoberskatt Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2011 Hihi:) er så sykt spennede.... og gratulerer til deg da:) gleder meg og gruer meg til i morgen kjenner jeg:)
Kath+3 Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Kan vel ikke få falsk positiv? jeg har aldri fått positiv før ihvertfall Passa max dårlig da, skulle spise sushi ikveld og på fest imorra Blir en kreativ aften med unnskyldninger tror jeg :OP hehe
Oktoberskatt Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2011 Hehe, ja det passet jo max dårlig du får være kreativ ja:) på min side skal jeg ha en rolig helg, med jobbing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå