Gå til innhold

Dette kommer til å bli en laaaang dag.... ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg skjelver litt her jeg sitter... IKM i dag tror jeg, har egentlig ingen symtomer, bruker ikke kjenne det før mens plutselig er her. men i dag klarte jeg ikke holde meg, så jeg tok en g-test, der kom det jammen en svak strek etter sånn 3-4 min..... så nå sitter jeg her å skjelver å venter på å teste igjen i morgen med en CB- digital, så dette kommer til å bli en laaaaaaang dag:) tørr liksom ikke håpe heller siden den testen kan være feil eller noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha :P har det på samme måte! eller streken var ikke så svak, nesten like sterk som kontrollstreken :D gratulerer, du har nok en spire ! :D hihi

Tror og det blir svidd av noen fler tester utover :D

Skrevet

Hihi:) er så sykt spennede.... og gratulerer til deg da:):) gleder meg og gruer meg til i morgen kjenner jeg:)

Skrevet

Kan vel ikke få falsk positiv? jeg har aldri fått positiv før ihvertfall :P Passa max dårlig da, skulle spise sushi ikveld og på fest imorra :P Blir en kreativ aften med unnskyldninger tror jeg :OP hehe

Skrevet

Hehe, ja det passet jo max dårlig :P du får være kreativ ja:) på min side skal jeg ha en rolig helg, med jobbing:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...