LiteNurk Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Ja, jeg er så glad! Hver eneste dag må jeg klype meg selv i armen, og forvisse meg om at jeg ikke drømmer. Jeg ER faktisk gravid. Og selvom jeg er i uke 20, og nå er halvveis, er det fortsatt "nytt" for meg. Jeg har faktisk ikke helt vent meg til tanken. Men jeg har nå kjent små "dult" fra den lille i magen i litt over en uke, og jeg blir like overrasket og glad hver gang. Jeg er gravid - HURRA! Tenk for et privilegium... nå kan jeg snart begynne å tenke på alt som skal kjøpes inn, og jeg gleder meg til hvert eneste innkjøp! Jeg gleder meg til å legge på meg, jeg gleder meg til å få problemer med å knyte skolissene, jeg gleder meg til å ligge våken av spark om natten. Hver eneste ting skal nytes (!), for dette trodde jeg aldri at jeg skulle være så heldig å oppleve. Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon, jeg gleder meg til fødselen. Jeg gleder meg til å treffe den lille, og til å gå trilleturer til sommeren. Jeg gleder meg til å amme babyen min i gyngestolen, og jeg gleder meg til å skifte bleier. Jeg gleder meg sånn til å bli mamma! Hurra - jeg er gravid!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer:) Ble nesten litt rørt jeg nå, føler det på akkurat samme måte.. Nesten helt uvirkelig.... Det finnes ikke noe bedre følelse enn å kjenne babyen din sparke hver dag og nå holder hun meg våken hver kveld:D Lykke til med alt:)
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 NYDELIG INNLEGG <3 Lykke til med alle gledene i svangerskapet og nyt dem fullt ut og ikke minst det øyeblikket når du får hilse på den lille. Det mest fantastiske jeg noen gang har opplevd. UBESKRIVELIG !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå