Gå til innhold

Det var to!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verdens stolteste mamma til ei herlig snuppe på 6 mnd! Hun jobbet vi hardt og lenge for å få til, med hjelp fra riksen til slutt!

Nå sitter jeg her, i sjokk over at det er to små foster i livmora mi med fin hjerteaktivitet og tilsvarer ved at jeg er ca 11 uker på vei.......

Snakk om å få livet snudd på hue a........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann! :) Gratulere så mye med tvillinger! Håper du får et fint svangerskap og det må være artig, og litt skummelt, med tvillinger. Lykke til:)

Skrevet

Hehe, ja, det er litt å fordøye :) Gratulerer! De 3 kommer sikkert til å bli veldig knyttet til hverandre gjennom livet :)

Skrevet

Oi, gratulerer! Skjønner det kommer som et sjokk ja. Kan jeg spørre hvorfor du ikke fikk ntaurlig første gang og hvilken hjelp du fikk fra riksen? Jeg var i samme situasjon. Lurer nå på om det er noe vits i å begynne med prevensjon igjen (jenta mi er 2 måneder), men ser jo nå at man kan fort bli gravid med nr 2 selv om man måtte ha hjelp med nr 1.. Det blir sikkert koselig med en familie på hele 5 stk :)

Skrevet

Oiii:) gratulerer med TO spirer i magen! Så artig og ikke minst sikkert veldig overraskende og veldig velkomne!!:) Ønsker dere all lykke videre og håper svangerskapet går fint:)

Ps. Nydelig navn til datteren din,min lille jente heter det samme;)

Skrevet

oioioi, travle tider i vente!!

Men gratulerer så utrolig mye med to små mirakelbabyer, håper du får et fint svangerskap og at den kommende storesøster lar sin gravide mamma få hvile litt iblant og sove godt om natten;)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ja, gratulerer med to små mirakelbabyer! :-) Lykke til!

Skrevet

Å gurimalla, gratulerer!!! Dere vil få hendene fulle ja!

Skal på ul den 23, er spent på hvor mange som gjemmer seg der hehe.

Hvordan er formen din? En får jo ikke mye tid til å slappe av med en liten en i hus. Tassen på snart 7 mnd krabber avgårde og reiser seg opp etter forskjellige ting her. Ikke et sek,i ro hehe. Men tenk så gøy barna vil få det sammen!!!!

Masse lykke til videre. 11uker alt ja! Her er jeg vel i uke 6.

Masse klemmer.

Skrevet

Å, dette var da gode nyheter :) gratulerer så mye!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Wow, gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Dette var gode nyheter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...