Gå til innhold

Hvem er den irrasjonelle her??

Anbefalte innlegg

Er gift og har to barn. Eldste er min og er 12 år. Er superflink å stå opp selv, dusje og komme seg på skolen i rett tid hver dag.

Nå er det sånn at vi har bare ett bad i huset og morgenen må planlegges nøye. Av og til drar vi tidlig alle sammen.

Saken i dag: jeg har fri og skal være hjemme med minstebarnet.

Spurte mannen min i går kveld om når han skulle begynne på jobb i dag. Klokka åtte var svaret. Så jeg ga beskjed til eldste om å være ferdig på badet til halv åtte.

Nå viser det seg at det hadde skjedd en misforståelse og min mann skulle begynt kl sju, så de ringte og vekket han.

Da står eldste i dusjen. Mannen min dundrer på døra og sier han må inn på badet NÅ! Eldste fortsetter å dusje, og i mitt hode bør man skylle bort både shampoo og såpe før man tørker seg. Mannen min ble helt rasende og roper sånn at ungen bare kommer ut av badet.

Når jeg forsøker å si at eldste bare gjør det jeg har gitt beskjed om så blir han rasende. Sier han ikke får noen respekt og at mine irrasjonelle unnskyldninger er han ikke interessert i.

Jeg synes dette er en bagatell å ta på vei for. Mannen min har gjort en feil ang arbeidstida og vi hjemme får kjeften.

Jaja, welcome to my life...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142892429-hvem-er-den-irrasjonelle-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han bør respektere at badet er opptatt.

og hun bør forsøke å skynde seg litt - ikke bare late som ingenting - når noen har forsovet seg. greit at han gjorde feil, men det er vel litt viktigere å komme seg på jobb et at jenta skal fo dusje en halvtime.....

Litt vel touchy er du?

Er man gift med en kjeftus, så kjeftes det. Men det er vel ikke noe nytt? Han har vel noen sider som er litt bedre som i alle fall i begynnelsen veidde opp for kjeftingen.

Litt sånn, hvordan våger du kjefte på mitt barn holdning her. Med en kjeftus i hus så spares ingen. Vær glad for at han likebehandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...