Gå til innhold

....og da ville hun ikke ammes lengre :-( Er så trist...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 7 måneder og gir nå tydelig tegn på at puppen er uinteressant. Er kjempelei meg! Jeg elsker å amme!! Jeg mistet fort melka da hun begynte med fast føde, så hun synes vel at det kommer for tregt. Prøvde å pumpe, men fikk så lite ut selv om jeg pumpet hver 3.time. Må vel bare innse at kosen er slutt...snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner så godt hva du mener.. vesla mi er bare 4 måneder, men har begynt å "tulle" så veldig når hun spiser.. jeg fullammer fortsatt, men kosen er stort sett borte fordi det blir mye hyling og skriking.. og det er trist!!!

Skrevet

Har du prøvd å amme oftere for å få opp produksjonen? Kan hende hun trenger mer mat nå. Hadde en økeuke da hun var rundt 4 mnd. Da var hun urolig og spiste mye på natten også. Etter noen dager roet hun seg, men startet med grøt da min var nesten 5 mnd. Ammet først, og ga grøt etterpå. Det er slitsomt og trist når de er urolige. Håper det ordner seg for deg! Jeg ser i tidligere innlegg (33 svar!) at temaet er diskutert. Engasjerer tydeligvis mange:-)

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg!! Jenta vår har vært likedan siden hun var rundt 6 mnd, men jeg bestemte meg for at vi skal amme litt lenger! Selv om hun ikke drikker så mye, skal hun tilbys.

Nå er hun 10 mnd, og nå er det kun morgen hun er interesert i å få pupp. Vi har sakte, men sikkert kuttet ut et og et måltid. På kveldstid er liten vits lengre- hun blir direkte sint hvis jeg prøver å legge henne til.

Så da får det bli morgenpupping da, så lenge hun vil- og det fins melk.

Synes det er litt trist at hun ikke er "babyen" lengre, men begynner å bli stor jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...