gulda Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Merket ikke slimproppen sist, så vet ikke hvordan det er. Er 25+6 i dag. I går kom det så mye utflod at jeg måtte bytte truse. Har ikke hatt noe som helst på ganske lenge, men tenkte ikke så veldig over det. I natt hadde det også kommet en del, og nå bare fotsetter det. Det er nesten blankt, men littegrann tykt og muligens antydning til gult. (Godt man kan legge ut sånne detaljer uten å sitte ansikt til ansikt med noen.. ;o) ). Er dette bare plutselig masse utflod? Har liksom innbilt meg at slimproppen er veldig seig og slimete..
tonjemor09 Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 hadde å sånn for noen uker siden,men hos meg var det bare mye utflod! var hos gyn,for var veldig redd for at det var slimproppen hos meg å! mn det var det heldigvis ikke! så er nok ikke noe å være redd for! tror slimproppen er veldig slimete og ofte litt blod i den....:-/
*julybirth* Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html
gulda Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2011 Takk for svar, jenter! Ser ut til at det har roet seg, men skal følge litt med. Ikke noe rosa i det. Skal snart på kontroll, så tar det opp da. Var nyttig informasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå