Happy happy:) Skrevet 10. februar 2011 #1 Skrevet 10. februar 2011 Det har kommet vannkopper på avdelingen i barnehagen til gutten vår. Siden jeg selv har hatt det så regner jeg ikke med det er skadelig for meg og barnet i magen. Men hadde kanskje vært best om 2 åringen fikk det nå så vi slapp å få det med en ny født i hus. Noen som vet om det er farlig for nyfødde å få vannkopper? Skal jeg "oppsøke" smitten bare for å bli ferdig med det? Erfaringer?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. februar 2011 #2 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har hatt vannkopper og jeg fikk smitta snuppa her for noen uker siden! heldigvis så fikk hun det! Bedre at hun får det nå før den nye kommer, for hvis de får det før de er 1 år, så kan de få det igjen! jeg ville ha kjørt på og blitt ferdig med det!
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Bli ferdig med det. Jeg fikk det på eldste jenta som 4 mnd gammel baby, noe som resulterte i at hun fikk helvetesild som sekundær infeksjon som10 mnd gammel baby( og det var forferdelig). Minste gutten ble smittet nå og jeg er superglad han fikk det før babyen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå