Gå til innhold

Flere som sliter med veldig mye kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kynnere mange gang i timen. Begynte i går, og til slutt brukte jeg rietelleren for å se hvor mange jeg har og hvor lenge de varte.

Fant ut at jeg har rundt 10 stykker i timen ca, og alle varer rundt 1.5 minutt..

Hatt det likt i natt, og ikke fått sovet noe særlig.

Er 35 uker på vei i morgen.

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja har veldig mye kynnere, kan ikkje gjøre noe uten at jeg får kynner....bare det å gå over gulvet eller at babyen sparker gjørt at det kommer kynnere som vare alt i fra 20sek til 1.5min.

sover også dårlig pga det og vondt bekken.... ennå 10 uker til termin...

Skrevet

Slitsomt:/

Men positive er jo at livmoren blir sterk fram til fødselen da:)

Kjenner til det å sove dårlig, har sovet dårlig hele svangerskapet pga diverse komplikasjoner.. Man blir veeeeldig sliten og ganske lei.

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei!

jeg ble nesten litt urolig selv nå, er i uke 32 og las nettopp d som stod under uke 32, der står d at man skal kontakte føden, dersom man har regelmessige kynnere som varer, og som presser ned i skjeden.

og jeg har hatt regelmessige og ganske kraftige kynnere i hele dag, og i noen dager har jeg kjent at d er ømt og at d er en trykkende følelse i underlivet, jeg trodde kansje dette kommer av at jeg har fått noen åreknuter..

jeg har hatt kynnere siden uke 21, så har liksom blitt så vant med akkurat d...

Skrevet

Okey, da skal jeg kontakte legen min om dette ikke blir bedre..

I dag har det vært litt roligere enn i går og i natt, men fortsatt veldig mye.

Har også ekstremt vondt i halebeinet, og skjønner ikke hva det kommer av.. Kan det være babyen som presser ned mot det eller?

Ikke noe godt å slite med smerter som man ikke kan kontrollere.

Jeg har hatt kynnere siden før uke 12, men ikke slik som dette..

Skrevet

Har litt over 5 uker igjen.. og har masse kynnere..som jeg leser over her er det ganske likt, kan ikke gjøre en bevegelse uten at jeg får kynnere...jeg har hatt mye kynnere hele veien, det hadde jeg forrige gang også... men jeg blir ikke så stressa av det egentlig.. bare føler meg veldig som en HARD klump.... =) Lykke til videre jenter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...