Gå til innhold

I villrede :/ Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste månedene hatt sykluser på 35-40 dager, hadde dere da tatt utgangspunkt i at dere hadde det denne måneden også da? Eller hadde dere "safe'a" å begynt prøvinga utifra en 28 dagers syklus og utover?

Eller hadde det bare vært lettere med EL-tester? hehe :P

Holder det da med en 14-pack el-tester? Regner med å være ferdig med TR i mårra, om jeg antar at jeg har en 28 dagers syklus faller EL rundt den 14 feb, om jeg har 40 dagers syklus faller EL rundt den 25 feb..

Når hadde dere evt begynt å teste etter EL?

Håper dette var forståelig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal el-teste, så må du gå ut ifra korteste syklus du har hatt i det siste (f.eks. siste 6 mndr?), og starte etter rettledningen på antall dager der. Og fortsette til man får positiv el-test, også negativ igjen.

Men for sikkerhetsskyld hadde jeg humpa på annenhver dag hele syklusen eller til du vet el er over.

Er noe herk og treffe på disse dagene du! Hehe. Her har jeg kasta tester og temping og alt, og bare har oss når vi har oss. Når el-slimet kommer så er ikke gubben vanskelig og be heller da. Hehe. (Har tross alt et par års erfaring nå :P)

Skrevet

Takk for svar! Vi kommer nok til å begynne med prøvinga regnet ut i fra en 28 dagers syklus. Ser det er noen som har anbefalt å ha sex hver dag, men hver dag fra den 12 og ut mnd tror jeg nesten er umulig her, så det blir nok i utgangspunktet annenhverdag og kanskje noe ekstra :P

Noen tips til glidemiddel som er "sædvenlige"? Synes den fra billige-tester var litt dyr.

Skrevet

Rå eggehvite :) FAKTISK! :P

Eggehvite er nesten identisk til el-slimet vårt, så det er med andre ord veeeldig sædvennlig! ;) Og billig! Har ikke testa sjøl, så det blir vel litt ekkelt og morsomt i begynnelsen hvis en tester det ut men. Hehe. Farlig er det i hvertfall ikke! Verken for kjønn eller babylaging ;)

Gjest ^Mimsy^
Skrevet

Heia!

Jeg har syklus på 32-37 dager, og begynner å teste tidlig - ca 10 dager etter menstruasjonens første dag (omtrent som anbefalt ved 28 dagers syklus). Er så innmari kjipt å misse EL - da er jo hele perioden bortkasta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...