Gå til innhold

noen som vil være så snille å spå meg ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg føler at du vil få før tiden.

Videre får jeg fram, at det er masse spennede som skjer i livet ditt ..

Det ser ut som at du flytter/pusser opp huset/bytting av bolig osv.

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre flotte tilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre.

er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer.

Kanskje ska du i bryllup/barnedåp /fam selskaper osv.Ser at det er glade

folk rundt dere,som feirer med dere,masse glede her ..

Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Lykke til..

Heisann..

Jeg føler at du vil få før tiden.

Videre får jeg fram, at det er masse spennede som skjer i livet ditt ..

Det ser ut som at du flytter/pusser opp huset/bytting av bolig osv.

Du trenger ikke å være beskymret,jeg ser at dette går kjempe bra.Ikke vær redd du.Ditt svangerskap vil være normalt. Men du kan nok få en del kynnere ,pga at du stresser /er beskymra. Ta gjerne en prat med jordmor om dette.Dem forstår meg enn vi tror,og jordmora vil ta seg ekstra god tid til deg...

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre flotte tilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre.

er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer.

Kanskje ska du i bryllup/barnedåp /fam selskaper osv.Ser at det er glade

folk rundt dere,som feirer med dere,masse glede her ..

Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...