Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hva i alle dager kan dette være? I hele dag har jeg kjent en dirring/vibrering nederst i bekkenet/magen. Det kjennes ut som en mobil som er satt på vibrasjon, og vibreringen kommer med helt jevne intervaller hele tiden. 1 sekund vibrering, 1 sekund pause. Noen som har opplevd noe lignende? Det er der konstant og blir ikke verre/ bedre om jeg ligger, står eller sitter.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hvis d kommer og går, kan d være babyen som hikke kommer ann på kor langt du e på vei, men d kan nesten føles sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Leamus, kanskje? Jeg har hatt sånn noen ganger, ikke noe farlig det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Det har holdt på konstant i hele dag. Trodde hikking kanskje var litt mer sånn støt.... Det er ikke vondt, eller ubehagelig, men rart å gå å kjenne på hele tiden:) Jeg er 29 uker på vei nå. Vi tenkte også at det kunne være leamus, men dirringen virker litt rask til å være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå