MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Lillegutt (snart 5 mnd) har ikke vært plaget med magevondt på nesten 2 mndr nå.. han har sovet gjennom hele natten siden han var 2 mnd... den siste uka har han begynt å våkne om nettene, ligger å presser og ynker seg. Tydelig at han har vondt i magen. Dette er ikke likt han i det hele tatt, han pleier å sove godt om nettene, og det er som sagt lenge siden han hadde magetrøbbel. En venninne av meg sa hun trodde det kunne være tegn på at det kommer tenner?
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Vi har hatt det sånn i 4 uker med jenta vår på et år, viser seg at hun får en jekseltann. Og den er kommet frem nå og hun er bedre. Hun har fremdeles litt vondt i magen men hun er mye bedre. Nå sover hun om natta.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2011 Ok, takk for svar Da er det mest sannsynlig tann på gang da.. kan ikke skjønne hva annet det skulle være! Han har jo ikke fått noe ny type mat i det siste, eller noe sånt, så rart at han plutselig skal ha vondt i magen hele tiden igjen. Men det kan altså vare så lenge som 4 uker før tanna kommer altså? Uff stakkars små.. Har du noen tips til hva man kan gjøre for å hjelpe de? Eller må man bare ta tiden til hjelp kanskje..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Magevondt har jeg vel ikke opplevd i forb. med tenner, men UROLIG søvn, med X antall oppvåkninger iløpet av natta, har vært standard prosedyre ved hver eneste nye tann dessverre... (og siden vi snakker 20 tenner totalt, så blir det jo en del sånn sammenlagt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå