Gå til innhold

Etter fødselen-hvilke plager i månedene etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen: Hva synes du du sliter med ?

Jeg har denne gangen: fremdeles utflod etter 9 uker (er dritt lei!), ikke fått mensen enda, griner for alt, trøtt hele tiden, kløe i endetarmsåpningen, kløe i øyet, vondt i ledd, ingen hårvekst, deppa over å være hjemme så mye...

Er det bare meg? Hva synes du selv om egen situasjon/form etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig veldig god form, men litt trøtt og sliten til tider, og fortsatt vondt i bekkenet.. Akkurat DET er litt irriterende synes jeg, er jo 4,5 mnd siden fødsel nå, og lurer på hvor lenge det skal vare? Sist gang forsvant bekkenløsningen med en gang baby var ute..

Skrevet

nope, heldigvis ikke... Fullammer fortsatt, så kanskje derfor..?

Skrevet

jeg lekker!!! :\ dårlig til å trene bekkenet mitt også da... :(

har nå gått til kiropraktor pga bekkenmuskler - håper på at det fungerer. hadde god virkning av første behandling der. hatt bekkenvondt siden 2 mnd av svangerskapet så veldig lei nå.

kløe,kviser rundt endetarmsåpning, mye vondt i magen og har behov for fri - men ikke like enkelt det gitt. også blir jeg sur når jeg "oppdager" hvor uflink jeg er til å komme meg ut av huset mens samboern gjør ting hele tida..

Skrevet

Første gangen slet jeg med masse. Forstoppelse, hemoroider som det blødde ifra hver gang jeg var på do. Det svidde når jeg tisset. Det var vondt å sitte og gå. Fikk ikke til å utføre samleie de første gangen,da arret der nede strammet noe sinnsykt.

Denne gangen har jeg ikke vært plaget med underlivet overhodet. Svidde litt når jeg gikk på do med nr.2, men ikke i nærheten av hva det gjorde første gang.

Hadde forresten forferdelig såre brystvorter denne gangen, noe jeg ikke var spesielt plaget med første gang. Men det gikk over det også.

Ellers er det snart 7 uker siden fødsel og jeg har fortsatt en del utflod, men har egentlig alltid vært plaget med det. Men det er fortsatt mer enn hva som er normalt. Etterkontroll imorgen da, får se hva gynekologen sier. Har ikke prøvd å ha sex ennå, så det blir spennende å se om det går lettere denne gangen da.

Ellers er vel alt bare lekkert. En plage er jo at jeg føler meg slapp i fisken :P Men jobber med saken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...